چگونه از کلوز فرند دیگران خارج شویم؟

اینستا که یک برنامه پرطرفدار است، مدام به روز می شود و قابلیت های جدیدی برای آن طراحی می شود. یکی از این قابلیت ها نیز کلوز فرند است که کاربران در آن مسائل خصوصی خود را با دوستان صمیمی شان در میان می گذارند و ما قصد داریم در ادامه ضمن معرفی کامل آپشن کلوز فرند، در مورد این که چگونه از کلوز فرند دیگران خارج شویم؟ نیز صحبت کنیم. به شما هم پیشنهاد می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا بیشتر با ساختار برنامه اینستا آشنا شوید و بتوانید از قابلیت ها و آپشن های آن استفاده کنید.
کلوز فرند یک لیست است که کاربران اینستا می توانند اعضای آن را طبق میل خود تعیین کنند و زمانی که کسی را به این لیست اضافه می کنند تمام استوری ها و پست هایشان برای او نمایش داده می شود. اما ممکن است بعضی افراد به هر دلیلی تمایلی به ماندن در این لیست نداشته باشد و بخواهند از آن خارج شوند و از آن جایی که افراد زیادی در مورد این موضوع سؤال دارند، ما در ادامه بیش تر در مورد نحوه خروج از کلوز فرند دیگران صحبت می کنیم.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
روش جلوگیری از فالو کردن خودکار در اینستاگرام

آیا می شود از کلوز فرند دیگران خارج شد؟

باید بدانید که الگوریتم های برنامه اینستا، به گونه ای طراحی شده اند که به شما اجازه نمی دهند از کلوز فرند دیگران خارج شوید و تنها راهی که برای خروج از این لیست وجود دارد این است که از خود فرد بخواهید که شما را حذف کند. اما در برخی موارد این امکان وجود دارد که آن شخص از این کار امتناع کند و به درخواست شما هیچ توجهی نکند. در این صورت باید چه کار کنیم؟

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
رفع مشکل راستی آزمایی اینستاگرام + آموزش تصویری

راهکار خارج شدن از کلوز فرند افراد چیست؟

اگر تصمیم شما برای خروج از کلوز فرند یک شخصی جدی باشد و او این کار را برای شما انجام ندهد، می توانید او را مسدود کنید. با این کار او دیگر به نمایه شما دسترسی نخواهد داشت و مشکل تان برای همیشه حل می شود.
اگر دوست دارید بیشتر با برنامه اینستاگرام آشنا شوید و اطلاعات خود را درباره این برنامه بسیار پرکاربرد بالا ببرید، می توانید با ما در سایت فالوباما همراه باشید و مقالات ما را دنبال کنید تا بتوانید اطلاعات بسیار مفیدی را کسب کنید و هر گونه سوال برای شما پیش آمد، از ما بپرسید.

نوشتن دیدگاه