روش جلوگیری از فالو کردن خودکار در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از برنامه های محبوب در جهان است که با تمام ویژگی های مثبتی که دارد، هنوز نتوانسته برخی از نواقص خود را به طور کامل برطرف کند. یکی از این نواقص جلوگیری از فالو کردن خودکار است. برنامه اینستاگرام هیچ گونه تضمینی برای شما به جهت این که در حسابتان به صورت خودکار فالووری اضافه نشود ندارد و به همین جهت این مسئله فرصت را برای سودجویان و هکرها به وجود می آورد تا از حساب کاربری شما برای افزایش فالوورهای حساب های دیگری که می خواهند استفاده کنند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر در مورد جلوگیری از فالو کردن خودکار در اینستاگرام صحبت کنیم و روش جلوگیری از این اتفاق را هم با شما در میان بگذاریم. اینستاگرام برای افزایش تعامل افراد با یکدیگر ساخته شده است و به همین جهت امکان فالو کردن را به وجود آورده است. به این شیوه شما افرادی که تمایل به آشنایی، دوستی یا دنبال کردن آن ها را دارید فالو می کنید و از آن پس آن ها هر پست یا استوری به اشتراک بگذارند را خواهید دید. فالوورها در اینستاگرام از اهمیت بسیاری برخوردار هستند. برخی دوست دارند تعداد فالوورهایشان روز به روز بیشتر شود و برخی هم دوست دارند حساب شان در همان حد شخصی باقی بماند و شخص غریبه ای به فالوورها یا فالووینگ هایشان اضافه نشود.

روش جلوگیری از فالو کردن خودکار در اینستاگرام

چرا اینستاگرام خودکار فالو میکنه

مسئله فالو کردن یا فالو شدن در اینستاگرام اتفاقی طبیعی است و همه حساب های کاربری برای خود فالوورها و فالووینگ های مشخصی دارند. قضیه در جایی بد می شود که افراد احساس می کنند که فالووینگ ها یا همان کسانی که دنبال کرده اند روز به روز بیشتر بیشتر می شوند. در اینجا آن ها سردرگم خواهند شد چرا که خودشان اقدام به فالو کردن حساب ها نکرده اند و به دنبال پاسخ این موضوع هستند. فالو کردن خودکار معمولا در زمانی اتفاق می افتد که هرزنامه ها که همان هکرها و ... هستند کنترل حساب شما را در دست می گیرند. این افراد با دسترسی به حساب شما از صفحه شما برای افزایش فالوور حساب های دیگر استفاده می کنند، به این شیوه آن ها اقدام به کسب درآمد می کنند و حساب کاربری شما وسیله ای برای درآمد زایی آن ها می شود. برای این که جلوی این اتفاق را بگیرید و نگذارید که از حساب کاربری شما سوء استفاده شود، باید برخی اقدامات را انجام دهید که در ادامه این مقاله بیشتر در موردشان صحبت خواهیم کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه وضعیت اینستا را حذف کنیم

چرا اینستاگرام خودکار فالو میکنه 

روش جلوگیری از فالو کردن خودکار در اینستاگرام چیست؟

اول از همه باید اطمینان پیدا کنید که آیا غیر از شما کس دیگری هم به حساب کاربری شما متصل است یا نه. شاید اصلا مشکل از هرزنامه ها نباشد و حساب کاربری تان را به یکی از دوستان یا آشنایان داده باشید و او اقدام به افزایش فالوور در حساب کاربری شما کند. برای این که از صحت این موضوع مطمئن شوید، به بخش تنظیمات اینستاگرام بروید، و روی گزینه Apps and Websites کلیک کنید. در این قسمت دو زبانه مشاهده خواهید کرد که یکی فعال و دیگری منقضی شده است. در قسم فعال می توانید هر نوع برنامه یا سایتی که به حساب اینستاگرام شما متصل است را مشاهده کنید و هر نوع برنامه یا سایتی که از نظرتان مشکوک بود را حذف کنید. اکنون که اقدام به حذف برنامه ها و سایت هایی که به رسمیت نمی شناختید کردید نوبت به عوض کردن پسورد یا همان گذرواژه است. برای این کار هم از طریق اپلیکیشن و گوشی و هم از طریق وب سایت می توانید اقدام کنید. روش تغییر پسورد در اینستاگرام کاری مشکل و سخت نیست و به راحتی با مراجعه به قسمت تنظیمات، امنیت و گذرواژه می توانید اقدام به تغییر پسوردتان کنید. پس از این شما تمام کارهای مربوط به جلوگیری از فالو کردن خودکار را انجام داده اید و انتظار می رود که پس از این دیگر هیچ حساب کاربری و اکانتی خود به خود به حساب شما افزوده نشود. توجه کنید که ممکن است قبل از قطع دسترسی ها و تغییر پسورد، به هر دلیلی هرزنامه ها، ربات ها و هر کسی که به حساب شما دسترسی داشته، اقدام به فالو کردن حساب های پرایوت کرده باشند. در این هنگام ممکن است دوباره شاهد اضافه شدن فالوورهای خودکار باشید که دلیل در این است که صاحبان حساب های پرایوت به تازگی درخواست فالو شما را قبول کرده اند. اگر تعداد حساب های پرایوت که درخواست فالو برای آن ها ارسال شده بود زیاد باشد، چاره ای ندارید و باید تمام این حساب ها را از اکانت خود حذف کنید. خب حالا که با شیوه جلوگیری از فالو کردن خودکار در اینستاگرام آشنا شدید، همواره مراقب باشید تا امنیت حساب کاربری شما به خطر نیفتد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
لوکیشن اکسپلور چه تاثیری دارد

روش جلوگیری از فالو کردن خودکار در اینستاگرام چیست؟

در زیر چند نکته ساده و کاربردی برای حفظ امنیت حساب کاربری اینستاگرام را ذکر کرده ایم که توصیه می کنیم حتما به آنها عمل کنید.

  • هیچگاه رمز عبورتان را در اختیار شخص دیگری نگذارید.
  • رمز عبورتان را در اختیار سایت ها و ربات ها قرار ندهید.
  • رمز عبور قوی که شامل اعداد و ... است را برای حساب کاربری تان در نظر بگیرید.
  • اگر رمز عبور را فراموش می کنید پس آن را در جایی مطمئن که کسی که غیر از خودتان به آن جا دسترسی ندارد بنویسید.
  • برای اینستاگرام خود ورود دو مرحله ای در نظر بگیرید.
  • هنگامی که ایمیل های مشکوک از سمت اینستاگرام دریافت می کنید، به هیچ عنوان روی آن ها کلیک نکنید.
  • با توجه به همین نکات، امکان دسترسی مجدد سودجویان و هرزنامه ها به حساب کاربری شما را خواهید گرفت.

در این مطلب به طور کامل در مورد روش جلوگیری از فالو کردن خودکار در اینستاگرام صحبت کردیم. اگر از همان ابتدا سعی کنید که به طور کامل نکات امنیتی پیج و صفحه شخصی تان را به طور کامل رعایت کنید، چنین اتفاقاتی نخواهد افتاد، ولی اگر به هر دلیلی شاهد چنین مسائلی بودید، با روش هایی که ذکر کردیم جلوی آن ها را بگیرید. اگر هنوز هم حساب کاربری شما با مشکل مربوطه مواجه است و تغییری به وجود نیامد، بهتر است با افرادی که در زمینه امنیت اینستاگرام فعالیت می کنند و اطلاعات کاملی در این زمینه دارند صحبت کنید تا به شما کمک کنند. پیشنهاد ما به شما در این زمینه وب سایت فالو با ما است. در واقع فالو با ما وب سایت معتبری است که کمک بسیاری در این زمینه و هر آن چه مربوط به اپلیکیشن اینستاگرام است، می کند. با خیال راحت به وب سایت فالو با ما مراجعه کنید و به جواب سوالات خود برسید.

نوشتن دیدگاه