چگونه با کمترین فالوور تیک آبی بگیریم | گرفتن تیک آبی بدون داشتن فالوور زیاد


اگر در اینستاگرام حساب کاربری دارید، تاکنون بی تردید در کنار پیج هایی با فالوور بالا و در کنار نام برخی از افراد معروف، تیک آبی را مشاهده کرده اید. دریافت تیک آبی برای کاربران بسیار لذت بخش است. در عین حال بخشی از کاربران به واسطه تعداد فالوور پایینی که دارند، به دنبال راهکارهایی برای دریافت تیک آبی اینستاگرام هستند. جالب است بدانید که برای دریافت تیک آبی، داشتن تعداد فالوورهای زیاد ملاک نیست. رعایت دستورالعمل هایی در این زمینه می تواند شما را برای رسیدن به این هدف کمک کند. راه اندازی یک پیج اکتیو و فعالیت مرتب در این پلتفرم می تواند به شما کمک کند تا برای رسیدن به تیک آبی اینستاگرام، گامی بلند بردارید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چه ساعتی پست بزارم بره اکسپلور

در پاسخ به این سوال باید بدانید که اینستاگرام برای دریافت تیک آبی، مراحل سختگیرانه ای را پیش روی کاربران قرار داده است.
ما در این مطلب برای شما توضیح می دهیم که آیا راهی وجود دارد که شما به عنوان یک کاربر عادی و با فالوور کم، بتوانید تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید یا خیر. برای خرید فالوور اینستاگرام کافی است وارد صفحه درج شده شوید.

آیا گرفتن تیک آبی اینستاگرام به تعداد فالوور بستگی دارد؟

آیا گرفتن تیک آبی اینستاگرام به تعداد فالوور بستگی دارد؟

مطالعه سایت رسمی اینستاگرام نشان می دهد که برای دریافت تیک آبی باید تعداد فالوورهای بالایی داشته باشید. با این حال باید بدانید که به دست آوردن تیک آبی لزوما نیازمند داشتن فالوورهای زیاد نیست. در سایت رسمی اینستاگرام اینگونه توضیح داده شده است که تیک آبی تنها برای سلبریتی ها و افراد مشهور قابل دریافت است. در ادامه آمده است که امکان درخواست تیک آبی اینستاگرام برای سایر کاربران در پلتفرم اینستاگرام وجود ندارد. با این وجود شاید شما نیز تاکنون دیده باشید که برخی از کاربران با داشتن تعداد فالوور بسیار پایین نیز از تیک آبی اینستاگرام بهره می برند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه استیکر اینستاگرام را فعال کنیم؟

اگر به دنبال کسب تیک آبی اینستاگرام هستید و قصد دارید برای دریافت این قابلیت اقدام کنید، لازم است چندین شرط را رعایت کنید:

شرط اول این است که اکانت شما باید از اعتبار بالایی برخوردار باشد. این شرط نشان می‌دهد کاربران و اکانت هایی که برای جنبه تفریحی بر روی این پلتفرم حساب کاربری ایجاد کرده‌اند، قابلیت دریافت تیک آبی را نخواهند داشت. شرط لازم دیگر برای دریافت تیک آبی، تایید شدن اکانت شما توسط اینستاگرام است. شما باید بتوانید به اینستاگرام القا کنید که صفحه ای که ایجاد کرده اید یک اکانت متعلق به کسب و کارتان است. باید بدانید که صرفا داشتن تعداد فالوورهای بالا برای گرفتن تیک آبی معیار مناسبی نیست. با این حال بسیاری از کاربرانی که از تیک آبی بهره می‌برند، از تعداد فالوورهای بالایی برخوردار هستند.

چگونه می توان با کمترین تعداد فالوور اینستاگرام تیک آبی گرفت؟

چگونه می توان با کمترین تعداد فالوور اینستاگرام تیک آبی گرفت؟

اگر یک کاربر عادی در اینستاگرام هستید و با تعداد فالوور پایین قصد دریافت تیک آبی را دارید، نکات مختلفی را باید مد نظر قرار دهید:

  • در نخستین گام باید یک پیج اکتیو یا فعال داشته باشید. سعی کنید به صورت مرتب در این پلتفرم فعالیت کنید.  ارائه پست به صورت منظم شما را یاری می کند که بتوانید تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید.
  • پس از این مراحل باید درخواست خود را برای دریافت تیک آبی به اینستاگرام ارسال کنید. اینستاگرام با بررسی درخواست شما، روی به احراز هویت حساب کاربری خواهد آورد.
  • به منظور دریافت تیک آبی اینستاگرام با وجود تعداد فالوور پایین، همچنین می توانید از سایت های با تجربه و مجموعه های خدماتی در حوزه اینستاگرام، مشاوره های لازم را به دست آورید.
  • جالب است بدانید بخش زیادی از کاربران به منظور دریافت تیک آبی اینستاگرام ترجیح می‌دهند که برای اکانت خود صفحات فیک ایجاد کنند. در این صورت اینستاگرام به منظور شناسایی صفحه رسمی شما ترجیح می دهد که تیک آبی اینستاگرام را برای تان فعال نماید.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه فالوو با ما در تماس باشید.

 

نوشتن دیدگاه