با ورود اینترنت و گوشی های هوشمند به زندگی روزمره ما،‌ سبک زندگی افراد با سرعتی باور نکردنی بعد از فقط چند سال دست خوش تغییراتی اساسی شد. شما دیگر بدون گوشی موبایل خود حتی از خانه هم خارج نمی شوید. در پیرو این اتفاقات شبکه های مجازی وارد زندگی ما شدند و نه تنها در روابط شخصی افراد بلکه در کسب و کارها نیز تغییرات فراوانی ایجاد کردند.

امروزه روز دیگر تفاوتی ندارد شما یک بوتیک داشته باشید یا یک جهانگرد باشید، هر شغلی که داشته باشید باید برای معرفی کار یا محصولات خود از پلتفرم شبکه های اجتماعی خصوصاً محبوب ترین آن ها یعنی اینستاگرام استفاده کنید. در این مقاله می خواهیم بیاموزیم که چگونه فالوور بگیریم تا باعث پیشرفت کسب و کار خود از این طریق شویم.

چگونه با برنامه فالوور واقعی بگیریم

می توان گفت مهم ترین عامل برای جذب اعتماد مشتری در یک فروشگاه اینستاگرامی، تعداد فالوورهای آن پیج است. از این رو تمامی افراد به دنبال یافتن راهی برای افزایش تعداد فالوورهای پیج خود هستند، از اولین و ساده ترین راه ها خرید فالوور از یک منبع مورد اعتماد است. شما از این طریق می توانید فالوور و لایک بخرید. اما ابتدا بهتر است از واقعی بودن فالوورها اطمینان حاصل کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
اولین پست اینستاگرام

چگونه با برنامه فالوور واقعی بگیریم

چرا داشتن فالوور واقعی الزامی است؟ درست است که تعداد فالوور بالا برای یک پیج کاری حائز اهمیت است اما شما اگر یک پیج آموزشی یا فروش محصولات داشته باشید فالوورهای شما حکم مشتری را برای شما دارند و اگر غیر واقعی (فیک) باشند شما در حقیقت هیچ بازدیدکننده ای از محصولاتتان برای خرید ندارید. علاوه بر این پلتفرم اینستاگرام به گونه ایست که داشتن فالوور فیک تخلف محسوب شده و دیر یا زود برنامه متوجه می شود. در نتیجه پیج را از دسترس خارج می کند.

بهتر است از فالوورهای ایرانی استفاده کنید زیرا فالوورهای خارجی حتی اگر واقعی باشند، هیچ سودی برای پیشرفت و بیش تر دیده شدن کسب و کار شما ندارند. از طرفی هم این نکته را فراموش نکنید که فالوورهای غیر فعال (روح) نه تنها سودی برای پیج شما ندارند بلکه باعث پایین آمدن نمره پیج‌تان شده و محتوای شما از سوی اینستاگرام محتوای بی ارزش شناخته می شود. در این شرایط احتمال ورود پست ها به اکسپلور بسیار کاهش می یابد.

خرید فالوور واقعی بدون برنامه از فالو با ما

برنامه اینستاگرام به گونه ای ساخته شده که امنیت بالایی دارد و با کوچک ترین تخلفی پیج شما را به حالت روح(shadow ban) درمی آورد. حتی ممکن است پیج را ببندد. اگر وارد برنامه های متغیر یا ربات ها شده و پسورد خود را به آن ها بدهید، در دو حالت پیج شما در خطر است. در حالت اول ممکن است اینستاگرام فعالیت های پیجتان را مشکوک بداند و شما را ربات تشخیص داده و پیج را ببندد.

در حالت دوم بهتر است بدانید شما با وارد کردن پسوردتان در یک برنامه ریسک بالایی کرده اید. با این کار در حقیقت اجازه دسترسی کامل پیجتان را به برنامه داده اید و ممکن است آن برنامه با اکانت شما تخلف انجام دهد و یا پیج را از دسترس شما خارج کند. ‌پیجی که شما مدت ها برای پیشرفتش زحمت کشیده و هزینه کرده اید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
بهترین پیج های فارسی اینستاگرام

خرید فالوور واقعی بدون برنامه از فالو با ما

در وبسایت فالوو با ما، شما می توانید بدون نیاز به برنامه و یا وارد کردن پسورد پیجتان، فالوورهای صد در صد واقعی خریداری کنید و نه تنها باعث سقوط کسب و کار خود نشوید بلکه به دیده شدن بیش تر آن نیز کمک کنید. وبسایت ما با توجه به قوانین اینستاگرام از ربات برای افزایش فالوور استفاده نکرده و خطر نقض قوانین اینستاگرام و بسته شدن پیج شما را به دنبال ندارد. علاوه بر فالوور، در وبسایت ما می توانید لایک های واقعی نیز خریداری کنید و محبوبیت پست های خود را افزایش دهید.

در دنیای مدرن امروزی اگر قصد پیشرفت در زمینه کسب و کار خود را دارید بهتر است از پلتفرم اینستاگرام استفاده کرده و یک پیج کاری راه اندازی کنید. فالوورهای واقعی می توانند باعث توسعه کسب و کار شما شوند. در این مطلب با هم راه های بالا بردن فالوور واقعی را آموختیم. در دنیای اینستاگرام تعداد فالوورهای شما صرفا یک عدد نیست و می توان گفت تاثیرگذار ترین عامل در پیشرفت کارتان و اعتماد مشتری به پیج و توانمندی های شما است.  

 

نوشتن دیدگاه