امروزه با پیشرفت تکنولوژی، برنامه اینستاگرام محبوبیتی جهانی به دست آورده است. در ایران نیز بسیاری از افراد برای رونق بخشیدن و دیده شدن بیشتر کسب و کار خود از این برنامه استفاده می کنند. از همین رو داشتن فالوور بیشتر یکی از دغدغه های اصلی این افراد شده است.

در این مطلب می خواهیم روش های افزایش رایگان فالوور اینستاگرام بدون پسورد را به شما بیاموزیم. زیرا هر چقدر فالوور بیشتری داشته باشید، پیج شما برای مخاطبان قابل اعتمادتر خواهد بود. همچنین مشتری های بیشتری را به سمت خود جذب می کنید. در نتیجه دریافتی بهتری از پیج کاری خود خواهید داشت. برای یادگیری ترفندها در این زمینه با ما همراه باشید.

روش افزایش فالوور فیک اینستاگرام بدون پسورد

اگر پیج نوپایی دارید یا توانایی افزایش فالوورهای خود را به شیوه عادی ندارید و از طرفی خواهان پیشرفت سریع و بازدهی بالای پیجتان هستید، بهترین و سریع ترین راه حل برای شما خرید فالوور است. فالوورهایی که در برنامه ها یا وب سایت ها به فروش می رسند به دو دسته تقسیم می شوند. فالوورهای فیک (غیر واقعی) و فالوورهای واقعی. حال این که کدام نوع پکیج را خریداری می کنید بستگی به خواسته شما و میزان هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته اید دارد.

خرید فالوورهای فیک عموما قیمت پایین تری دارد. در نتیجه اگر بودجه کمی دارید، تعداد بالاتری از این نوع فالوور را می تواند با هزینه کمتر نسبت به فالوورهای واقعی خریداری کنید. بهتر است برای این کار از وب سایت های قابل اعتماد استفاده کنید که نیاز به گرفتن پسورد پیج ندارند. از این طریق ریسک کمتری را متحمل شده اید و خیالتان از امنیت پیج کمی آسوده تر می شود. برای خرید فالوور اینستاگرام کافی است وارد صفحه درج شده شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
سایت خارجی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

روش افزایش فالوور فیک اینستاگرام بدون پسورد

اینستاگرام الگوریتمی دارد که از طریق آن می تواند فالوورهای فیک هر پیج را تشخیص دهد. بهتر است بدانید داشتن فالوورهای فیک ضد قوانین اصلی این برنامه است و تخلف محسوب می شود. از این رو ممکن است خرید فالوور فیک برای پیجتان مشکل به بار بیاورد و حتی در مواردی اینستاگرام، پیج را از دسترس خارج کند.

برای حل این مشکل نیز راه کاری وجود دارد. وب سایت های نامعتبر از ربات های بی کیفیت و سطح پایین برای به دست آوردن فالوور فیک استفاده می کنند اما اگر فالوورهای خود را از سایتی تهیه کنید که پکیج هایی با فالوور کاملا واقعی و خوب به شما ارائه دهد، دیگر مشکل افت پیج را ندارید. در نتیجه درصد بروز این گونه مشکلات بسیار کاهش پیدا می کند. در وب سایت فالوو با ما می توانید با خیال راحت فالوورهای واقعی را با قیمتی مناسب تهیه کنید و از پیشرفت کسب و کار خود لذت ببرید.

روش جایگزین افزایش رایگان فالوور اینستاگرام بدون پسورد

یکی دیگر از روش های افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از ربات های طراحی شده مخصوص این کار است. برای استفاده از برخی از این ربات ها نیاز به وارد کردن اطلاعات اکانت و پسورد نیست و خدمات به صورت رایگان و بدون هزینه به شما عرضه می شود. از این رو افراد زیادی به استفاده از این ربات ها کشش پیدا می کنند اما این شیوه هم خطرات احتمالی خود را دارد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

روش جایگزین افزایش رایگان فالوور اینستاگرام بدون پسورد

با استفاده از ربات ها ریسک تشخیص داده شدن توسط الگوریتم اینستاگرام را بالا می برید. هوش مصنوعی اینستاگرام عموما استفاده از ربات ها را سریعتر و بهتر از هر تخلف دیگری تشخیص می دهد. فالوورهایی که از طریق ربات های این چنینی وارد پیج شما می شوند معمولا فیک و بدون فعالیت مفید هستند. همچنین حتی از ویژگی های ظاهری کاربران نیز می توانند فالوورهای فیک را تشخیص دهند. در نتیجه ممکن است نتیجه معکوس بگیرید. بنابراین برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام بدون پسورد لازم است از سایت های معتبر کمک بگیرید. فالوو با ما با امن ترین روش ها در کمترین زمان، فالوور واقعی پیج‌تان را افزایش می دهد.

در مطلب امروز آموختیم تعداد فالوورهای شما تا حد زیادی نشان دهنده میزان اطمینان مخاطبان به پیج و محصولات شما است. پس بالا بردن تعداد فالوور یکی از اصلی ترین کارها است که می تواند بر فروش اثر مثبت بگذارد. برای این کار شما می توانید از طریق وب سایت فالوو با ما، فالوور واقعی و فعال خریداری کنید.

 

نوشتن دیدگاه