متن درخواست به اینستاگرام
اینستاگرام، یا بهتر است بگوییم محبوب‌ترین پلتفرم شبکه‌های اجتماعی، فعالیت رسمی خود را از یک دهه پیش آغاز کرده است و با امکان اشتراک‌گذاری رایگان ویدئو و عکس توانسته است یک میلیارد کاربر را از سراسر جهان به خود جذب کند. افزایش روز افزون استفاده از اینستاگرام، باعث شده است مدیران آن برای ایجاد نظم و جلوگیری از بروز هرگونه جرم و جنایت قوانین سختی را اتخاذ کنند. اگر از این پلتفرم کاربردی برای کسب درآمد استفاده می‌کنید و یا حتی اگر با صفحه شخصی خود در اینستاگرام فعالیت می‌کنید، به خوبی می‌دانید تخطی از قوانین رسمی اینستاگرام، منجر به بسته شدن حساب کاربری شما خواهد شد. برای جلوگیری از این کار لازم است از مهم‌ترین بایدها و نبایدهای اینستاگرام اطلاع داشته باشید. ما در این مقاله از سایت فالو با ما به بررسی کامل این موضوع پرداخته ایم. 
شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
آموزش تصویری رفع بلاک در اینستاگرام
 
به طور کلی، سه نوع ممنوعیت در اینستاگرام وجود دارد که توسط آنها حساب کاربری شما از دسترس خارج می‌شود. 
بلاک موقت: هنگامی که کاربران اینستاگرام به دنبال افزایش فالوورهای خود، اکانت‌های مختلف را در یک بازه زمانی کوتاه، فالو و آنفالو می‌کنند، اینستاگرام این اقدام آنها را هرز یا اسپم شناسایی می‌کند و حساب کاربری را مسدود می‌کند. بلاک اکشن یا بلاک موقت در حقیقت جریمه‌ ای است که اینستاگرام برای این کار در نظر می‌گیرد. برای رفع این جریمه شما نیازی به متن درخواست به اینستاگرام نخواهید داشت. تنها کافی است درخواست بازبینی اکانت را در پیام  هشداری با محتوای Tell us ارسال کنید.  
بلاک موقت در اینستاگرام
شدو بن: زمانی که پست‌های شما به کاربران دیگر اینستاگرام در اکسپلور به نمایش گذاشته نشود، حساب کاربری شما دچار شدو بن شده است. استفاده از تگ‌های نامناسب و غیر مرتبط، انتشار بیش از حد پست و ریپورت شدن توسط دیگر حساب‌های کاربری،  از عوامل تأثیر گذار در این جریمه اینستاگرام هستند. در این حالت ممکن است به متن درخواست اینستاگرام نیاز داشته باشید. پیش از هر اقدامی برای رفع این مشکل هشتگ‌های پست‌های اخیر را تغییر دهید، رمز ورودتان را تغییر دهید، حساب کاربری خود را از حالت عمومی به حالت خصوصی تغییر دهید و سعی کنید دسترسی افراد را برای چند روز به پروفایل و استوری‌های خود محدود کنید. اگر تمامی نکات را رعایت کردید و مشکل شما حل نشد لازم است برای ارسال ایمیل به پشتیبانی اینستاگرام اقدام کنید. 
شدو بن در اینستاگرام
فول بن: بزرگ‌ترین مشکلی که می‌توانید در هنگام استفاده از اینستاگرام دچار شوید، فول بن است. این وضعیت زمانی برای شما پیش می‌آید که از قوانین اصلی اینستاگرام تخطی کنید. با وجود اینکه اینستاگرام فهرستی بلند بالا از قوانین خود به کاربرانش ارائه داده است، باز هم خواسته یا ناخواسته بسیاری از کاربران این پلتفرم محبوب، دچار فول بن می‌شوند. محتوا را با دقت بررسی کنید و از وی پی ان‌ های غیرمعتبر استفاده نکنید. برای خارج شدن از فول بن اینستاگرام، لازم است درخواست خود را در این زمینه به ایمیل پشتیبانی ارسال کنید. با این وجود اطلاع از مهم‌ترین قوانین اینستاگرام به شما کمک می‌کند دچار این مشکل نشوید.
شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه یک کا فالوور بگیریم
فول بن در اینستاگرام
از مهم‌ترین این قوانین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 
استفاده از ربات و اکانت‌های فیک برای دریافت لایک و کامنت
خرید یا فروش اکانت
ایجاد حساب‌های کاربری تکراری
انتشار مطالب نامناسب
تهدید کاربران
تبلیغ یا فروش محصولات یا خدمات غیرقانونی 
استفاده از هشتگ‌های ممنوع
انتشار نظرات نژاد پرستانه
استفاده از ادبیات خشونت آمیز، توهین آمیز و یا پرخاشگرانه 
ریپورت شدن توسط اکانت‌های دیگر
 با این وجود، بیشتر اوقات حساب کاربری افراد بدون اینکه هیچ یک از این فعالیت‌ها را انجام دهند از دسترس خارج می‌شود. برای ایجاد متن درخواست به اینستاگرام لازم است به وب‌سایت اینستاگرام مراجعه کنید و یا از طریق گوشی تلفن همراه خود از مراحل زیر پیروی کنید. وارد حساب کاربری خود و پس از آن وارد قسمت تنظیمات شوید. روی Help کلیک کنید و وارد Help Center شوید. در این قسمت شما وارد پلتفرم خدمات پشتیبانی شده‌اید. اگر مشکلی که با آن مواجه شده‌اید را در فهرست مشکلات پیدا کردید، از مراحل بعدی که اینستاگرام به شما پیشنهاد می‌دهد پیروی کنید. در غیر این صورت لازم است برای تهیه متن درخواست به اینستاگرام اقدام کنید. با فالو با ما همراه باشید و با نحوه نوشتن این متن آشنا شوید. 
 

زبان متن درخواست بازگردانی اکانت اینستاگرام چه باید باشد

 
زبان متن درخواست بازگردانی اکانت اینستاگرام باید زبان رسمی باشد. به طور کلی، ایمیل رسمی را برای افرادی ارسال می‌کنیم که به خوبی آنها را نمی‌شناسیم و برای حل یک مشکل نیازمند مشاوره و کمک هستیم. ساختار و جمله بندی متن ایمیل تعیین کننده رسمی و غیررسمی بودن ایمیل است. یک ایمیل رسمی انگلیسی از ساختار مشخصی پیروی می‌کند. به عنوان مثال، ایمیل رسمی دارای اسم و مشخصات ارسال کننده، بخش آغازین، بدنه اصلی و امضا است. برای نوشتن متن درخواست بازگردانی اکانت اینستاگرام، لازم است از کلمات اختصار، اصطلاحات غیررسمی و ایموجی به هیچ عنوان استفاده نکنید. عنوان ایمیل را بر اساس نیازتان مشخص کنید، به عنوان مثال، recover my personal Instagram account. در قسمت آغازی، ایمیل فردی که به آن ایمیل می‌زنید را مخاطب قرار دهید، به عنوان مثال To whom it may concern. بدنه ایمیل دقیقا قسمتی است که در آن مشکلاتتان را باید شرح دهید. توصیه می‌کنیم برای تأثیر پذیری بیشتر متن بدنه را بسیار کوتاه و مفید بنویسید و از زیاده گویی خودداری کنید. برای ارسال ایمیل به پشتیبانی اینستاگرام لازم است به لینک https://help.instagram.com/ مراجعه کنید. پس از وارد شدن به لینک بالا نام کاربری خود را در قسمت Username و آدرس ایمیلتان را در Email وارد کنید. در ادامه مشکلی که با آن موجه شده‌اید را توضیح دهید و ایمیل را ارسال کنید و منتظر پاسخ پشتیبانی اینستاگرام بمانید. 
 زبان متن درخواست بازگردانی اکانت اینستاگرام چه باید باشد
 

متن نمونه درخواست بازگردانی اکانت اینستاگرامر

 
همان‌طور که پیش از این اشاره شد، متن درخواست بازگردانی اکانت اینستاگرامر باید کوتاه، شفاف و واضح باشد. از نمونه‌های زیر استفاده کنید و مشکل خود را در زمینه بازگردانی اکانت اینستاگرام بر طرف سازید. 
• Hi, I’ve noticed that my Instagram account has been suspended. I don’t know the reason for this blockage, but you should know that I’m a real person. Would you please recheck my suspension?
• Hi, There Is a problem with my Instagram account. someone reported me as a spammer wrongly and I found an unfair limitation on my account. Would you please fix this problem?
سایت  فالو با ما منبع بسیار معتبر برای سوالات شما عزیزان در مورد اینستاگرام است. برای بدست آوردن جواب سوالات خود کافی است به سایت فالو با ما مراجعه فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه