آموزش تصویری رفع بلاک در اینستاگرام

اینستاگرام بستری است که مهیا شده است تا بتوان در آن تبادل اطلاعات، خرید و فروش، گپ و گفت و... صورت بگیرد. البته اینستاگرام قوانین و الگوریتم سخت گیرانه ای نیز قرار داده است که با دور زدن آن ها ممکن است کمی شما را اذیت کند. مسدود کردن و محدود کردن اکانت اینستاگرام از جریمه های این برنامه است که با توجه به فعالیت اشتباه شما، نوع بلاک شدن نیز تغییر می کند. این قوانین سخت گیرانه جهت برقراری امنیت کاربران در این فضا تدارک دیده شده است. در این مقاله از سایت فالو با ما ابتدا انواع بلاک و ایجاد محدودیت اینستاگرام را برای شما شرح می دهیم و سپس به صورت تصویری رفع بلاک در اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش می دهیم.
فعالیت های زیادی باعث می شود که اینستاگرام اجازه برخی از کارها را به شما ندهد. لایک کردن بیش از اندازه، فالو و آنفالو کردن در تعداد بالا که اغلب جهت افزایش فالوور اینستاگرام انجام می شود و غیره، از فعالیت هایی هستند که منجر به محدود شدن شما می شوند. اکشن بلاک اینستاگرام یکی از رایج ترین بلاک های اینستاگرام است که مدت زمان مشخصی ندارد و البته با آموزش تصویری رفع بلاک سایت فالوو با ما می توانید اکشن بلاک و سایر بلاک های اینستاگرام را رفع کنید. دقت داشته باشید که اگر به اخطارهای اینستاگرام درباره بلاک شدن توجه نکنید، ممکن است اکانت شما از دسترس خارج شود و نتوانید فعالیت تان را با آن ادامه دهید.

چرا جلوی فعالیت من در اینستاگرام گرفته شده است؟

اینستاگرام دلایل مختلفی دارد که اکانت شما را برای مدتی بلاک کند و فعالیت های شما را محدود کند. فالو و آنفالو کردن اکانت های زیاد، قرار دادن متن تکراری در کپشن پست های متعدد در مدت زمان کوتاه، لایک کردن پست های زیاد در مدت زمان کوتاه، ارسال پیام به تعداد بالا در دایرکت افراد مختلف و در زمان بسیار کم، استفاده کردن از اپلیکیشن های واسطه برای انجام برخی از فعالیت های اینستاگرام (اعم استفاده از اپلیکیشن های خرید فالوور و لایک)، استفاده از ربات هایی که کارشان لایک کردن و فالو آنفالو کردن و یا کامنت گذاشتن است، منشن کردن اکانت های بی شمار و... از کارهایی است که اینستاگرام نسبت به آن ها حساس است و با مشاهده این کارها، سریعا شما را بلاک و برای مدتی فعالیت هایتان را محدود می کند. در ادامه قصد دارم انوع بلاک های اینستاگرام را معرفی کنیم:

اکشن بلاک موقت: Action Block اینستاگرام به صورت موقت است و بیشتر جهت هشدار دادن توسط اینستاگرام استفاده می شود. اگر هر یک از مواردی که در بالا ذکر کردیم را انجام دهید اینستاگرام این هشدار را ارسال می کند. در صورت مشاهده این هشدار، از انجام فعالیت هایی همچون فالو کردن، آنفالو کردن، کامنت گذاشتن و یا لایک کردن بپرهیزید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

اکشن بلاک موقت

اکشن بلاک با تاریخ انقضا: این اکشن بلاک در صورتی برای شما ارسال می شود که اکشن بلاک های موقت را دریافت کرده باشید، اما بدون توجه به آن ها به فعالیت خودتان ادامه دادید و از این رو اینستاگرام برای مدت طولانی تری شما را جریمه و محدود می کند. در این اکشن بلاک، زمان رفع محدودیت های شما ذکر شده است و ممکن است از یک روز تا سی روز نیز باشد.

اکشن بلاک با تاریخ انقضا

اکشن بلاک دائم: این بلاک از سمت اینستاگرام، از سخت گیرانه ترین جریمه های اینستاگرام است. زمانی با این اکشن بلاک روبرو می شوید که به طور مکرر قوانین اینستاگرام را نقض کنید و به اکشن بلاک های این برنامه بی توجه باشید. در این صورت اینستاگرام شما را از اکانت خودتان خارج می کند و از سر گرفتن مجدد فعالیت های شما تا مدت زیادی ممکن نیست.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه فالوورهای اینستاگرام را به مشتری تبدیل کنیم؟

اکشن بلاک دائم

۷ روش رفع بلاک اینستاگرام بصورت تصویری

با دلایل بلاک شدن تان توسط اینستاگرام آشنا شدید، اکنون می خواهیم 7 راه خارج شدن از بلاک را به شما عزیزان معرفی کنیم:

  1. استفاده از دیتا و تلفن همراه شخص دیگر: وقتی شما توسط اینستاگرام اکشن بلاک می شوید، درواقع IP شما مسدود شده است. با استفاده از یک گوشی دیگر می توانید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و فعالیت های خود را انجام دهید و اینستاگرام متوجه این موضوع نمی شود؛ زیرا با یک IP متفاوت وارد شده اید.
  2. صبر کردن به مدت 24 الی 48 ساعت: اکشن بلاک های اینستاگرام معمولا برای مدت زمان های کوتاهی فعالیت های شما را تحت تاثیر قرار می دهند و محدودتان می کنند. به مدت 24 ساعت تا 48 ساعت هیچ فعالیتی انجام ندهید تا هشدار دریافت نکنید و پس از آن ممکن است اکشن بلاک شما رفع شود. حتی اگر بلاک شما پس از این مدت برطرف شد، مواظب فعالیت هایتان باشید و مجددا آن ها را انجام ندهید.
  3. پاک کردن اپلیکیشن های واسطه: اگر اپلیکیشن افزایش فالوور و یا لایک و کامنت نصب کرده اید و به اکانت اینستاگرام خود متصل کرده اید، آن برنامه را فورا پاک کنید. اینستاگرام به این برنامه بسیار حساس است و در صورت شناسایی پیج شما را مسدود می کند. زیرا ممکن است پس از مدتی پیج شما به طور کامل توسط این برنامه ها از دسترس خارج شود.
  4. درخواست کامنت انگلیسی: اگر اکشن بلاک شده اید، می توانید از فالوورهایتان درخواست کنید تا برایتان کامنت انگلیسی بگذارند. برای این کار باید یک پست آپلود کنید و در آن این درخواست را از دنبال کنندگانتان داشته باشید؛ البته گاهی ممکن است درج کپشن برای شما بلاک شده باشد و در این صورت باید در یک عکس این درخواست را داشته باشید. این چنین اینستاگرام متوجه ربات نبودن شما می شود.
  5. متصل کردن اکانت اینستاگرام به سایر شبکه های اجتماعی: با متصل کردن اکانت تان در اینستاگرام به سایر اکانت های خودتان در فیسبوک، توییتر و سایر اپلیکشین های اجتماعی، اینستاگرام متوجه ربات نبودن شما می شود و خیلی سریع اکشن بلاک را رفع می کند.

۷ روش رفع بلاک اینستاگرام بصورت تصویری

  1. گزارش دادن به اینستاگرام: اگر هیچ خطایی مرتکب نشده اید و اینستاگرام بی جهت شما را مجازات کرده است، با ارسال گزارش به اینستاگرام، اکشن بلاک خود را برطرف کنید. برای این کار به قسمت setting رفته و سپس از طریق option گزینه Roport a Problem را یافته و انتخاب کنید. از آنجا گزارش خود را ارسال کنید.

۷ روش رفع بلاک اینستاگرام بصورت تصویری

  1. صبور بودن: یکی از بهترین راه های برای رفع بلاک اینستاگرام، صبر کردن است:)

برای یادگیری همه فنون اینستاگرام، کافی است به قسمت مقالات سایت فالوو با ما مراجعه کنید.

 

نوشتن دیدگاه