اگر به تازگی کسب و کاری را در بستر اینترنت راه اندازی کرده‌اید، بهترین روش برای افزایش آگاهی از نام تجاری شما استفاده از پلتفرم‌های بسیار محبوب است. اینستاگرام به عنوان یکی از کارآمدترین ابزارهای بازاریابی آنلاین به کسب و کارهای مختلف سراسر جهان کمک می‌کند تا بهتر دیده شوند و طرفداران خود را پیدا کنند. چه یک برند تجاری بزرگ باشید یا یک کسب و کار کوچک را مدیریت کنید، اینستاگرام با امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد موجب رشد سریع شما می‌شود. در سال‌های اخیر کاربری اینستاگرام دگرگون شده و دیگر فقط یک پلتفرم اشتراک گذاری عکس و فیلم به شمار نمی‌رود. ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فردی که اینستاگرام در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد، نسبت به سایر پلتفرم‌های مشابه، بی‌نظیر است. این امکانات ابزارهای بسیار مفیدی را در بازاریابی و فروش مستقیم ارائه می‌دهند و کسب و کارها می‌توانند از این پلتفرم به عنوان یک فرصت بازاریابی تأثیر گذار بهر‌ه‌مند شوند. هشتگ گذاری، امکان تگ موقعیت مکانی، فضای کافی برای معرفی محصولات و خدمات، تنها چند ویژگی ساده اینستاگرام هستند که شما میتوانید از طریق آنها رقبای باسابقه و موفق خود را پشت سر بگذارید و از آنها پیشی بگیرید. برای خرید فالوور اینستاگرام کافی است وارد صفحه درج شده شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
احراز هویت دو عاملی در اینستاگرام

چگونه از صفر فالوور بگیریم

اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه و 500 میلیون کاربر روزانه می تواند موثرترین بستر را برای بازایابی آنلاین فراهم سازد. از تاثیر اینستاگرام در موفقیت کسب و کارها می توان به این نکته اشاره کرد که از 100 برند برتر جهان 90 درصد از آنها در این پلتفرم فعالیت می کنند و نتایج غیرقابل تصوری را بدست آورده اند. از نمایش محصولات گرفته تا ارایه خدمات به مشتریان، اینستاگرام یکی از برترین منابع دسترسی به مخاطبان هدف کسب و کارهای مختلف است. اما مهمترین چالش زمانی ایجاد می شود که قرار باشد یک اکانت اینستاگرام را از صفر فالوور به 100 هزار فالوور برسانیم. جواب این سوال که چگونه از صفر فالوور بگیریم می تواند مهمترین قدم در زمینه رشد کسب و کار شما در اینستاگرام باشد. با فالوو با ما همراه شوید و در کمترین زمان ممکن به تعداد فالوور دلخواه خود دست پیدا کنید.

چگونه فالوور اینستاگرام خود را از صفر شروع کنیم بالا آوردن؟

روش‌هایی که در ادامه به آنها پرداخته می‌شوند مؤثرترین روش‌های دستیابی به فالوور در اینستاگرام هستند.

  • بهینه سازی اکانت اینستاگرام: یکی از مهم‌ترین مراحل دستیابی به فالوور، بهینه سازی اکانت اینستاگرام است. بیو کوتاه و مفید، عکس پروفایل مناسب با نام تجاری، اطلاعات تماس و لینک وب‌سایت مواردی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند. نام کاربری نیز باید تا حد امکان قابل جستجو باشد، با فعالیت شما ارتباط داشته باشد و کوتاه و قابل تشخیص باشد.
  • تقویم محتوا: اشتباه‌ترین کاری که می‌توانید در ابتدای فعالیتتان در اینستاگرام انجام دهید انتشار پست و استوری اتفاقی و بدون برنامه ریزی است. متخصصان دیجیتال مارکتینگ توصیه می‌کنند از انتشار بیش از دو پست در طول روز خودداری کنید، در ساعت‌های مشخص پست بگذارید و با ایجاد یک ریتم منظم کاربران بیشتری را جذب اکانت خود کنید. در مورد بهترین زمان انتشار پست مخصوص کسب و کاری که در آن فعالیت می‌کنید، تحقیق کنید. 

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه استوری دیگران را استوری کنیم؟

چگونه فالوور اینستاگرام خود را از صفر شروع کنیم بالا آوردن؟

  • همکاری با اکانت‌های مرتبط: هر چه فالوورهای بیشتری داشته باشید نرخ فروش شما افزایش پیدا می‌کند. برای دسترسی به مخاطبان بیشتر می‌توانید با کاربرانی که در کسب وکار شما فعالیت می‌کنند یا به هر نحوی با شغل شما ارتباط پیدا می‌کنند برای انتشار مطالب‌تان کمک بگیرید. در صورتی که امکان سرمایه گذاری در کمپین‌های تبلیغاتی را دارید از برندها و اینفلوئنسرهای معتبر استفاده کنید. برگزاری مسابقات اینستاگرامی که با همکاری اکانت‌های محبوب انجام پذیرد می‌تواند فالوورهای فراوانی را جذب کسب و کارتان کند.

به طور کلی، دستیابی به تعداد فالوور بیشتر نیازمند برنامه ریزی و سرمایه گذاری است که باید زیر نظر مشاوران دیجیتال مارکتینگ انجام بپذیرد. با این وجود می توانید از طریق فالوو با ما در کمترین زمان ممکن تعداد فالوور مورد نظرتان را بدست آورید.

نکاتی برای افزایش فالوور اینستاگرام از صفر

با پیروی از نکات زیر می‌توانید به صورت تضمینی فالوورهای اکانت اینستاگرام خود را افزایش دهید:

  • ایجاد زمان بندی انتشار پست و استوری
  • هشتگ گذاری تخصصی
  • ایجاد استراتژی
  • سرمایه گذاری بر تبلیغات مبتنی بر اینترنت
  • تولید محتوای قابل اشتراک گذاری
  • استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل پستها
  • برون سپاری مدیریت اکانت ایسنتاگرام

نکاتی برای افزایش فالوور اینستاگرام از صفر

پیاده سازی نکات افزایش فالوور اینستاگرام از صفر فرایندی زمان‌بر است. به عنوان مثال، اگر تعداد فالوورهای شما کمتر از هزار نفر باشد اینفلوئنسرهای کمتری پیدا می‌شوند که برای شما تبلیغ کنند. برای اینکه کارتان را با فالوورهای بیشتری شروع کنید با مشاوران فالوو با ما تماس حاصل فرمایید و از نظرات تخصصی آنها در خصوص افزایش فالوور اینستاگرام از صفر بهره‌مند شوید.

 

نوشتن دیدگاه