برنامه انتقال فالوور یک پیج به پیج دیگه

آیا امکان انتقال فالوور از یک پیج به پیج دیگر وجود دارد؟ با چه روش هایی می توان این کار را انجام داد؟ در این محتوا تلاش شده است که علاوه بر پاسخ به این سوالات به سوالات دیگری پاسخ داده شود که ممکن است در این زمینه برای شما پیش بیاید. از شما دعوت می کنیم که تا پایان این محتوا همراه ما باشید. انتقال فالوور از یک پیج به پیج دیگر یکی از مباحث مهم در اینستاگرام است که بسیاری از افراد با آن آشنایی ندارند. این مطلب از فالوو با ما را مطالعه کنید و اطلاعات زیادی در این زمینه کسب کنید.

برنامه انتقال فالوور یک پیج به پیج دیگه

آیا امکان انتقال فالوور از یک پیج به پیج دیگه وجود دارد؟

دلایل بسیاری برای انتقال فالوور از پیجی به پیج دیگر وجود دارد. یکی از این دلایل عوض کردن نام برند یا نام تجاری در پیج های بیزینسی است. دلیل دیگری که می تواند باعث انتقال فالوور از یک پیج به پیج دیگر شود یکسان بودن پیج شخصی با پیج کاری است به طوری که از یک پیج برای هر دو منظور استفاده شود. متاسفانه امکان انتقال فالوور به پیجی دیگر از سال 2018 امکان پذیر نیست و به هیچ طریقی نمی توان این کار را انجام داد، اما راهکارهای میانبری وجود دارد که می تواند در این زمینه مفید باشد. البته این راهکارها به نوعی روش هایی هستند که با انتقال فالوور به پیج دیگر برابری می کنند، ولی دقیقا همین کار را انجام نمی دهند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
مدت زمان استوری اینستاگرام

آیا امکان انتقال فالوور از یک پیج به پیج دیگه وجود دارد؟

راهکار انتقال فالوور یک پیج به پیج دیگر

تغییر دادن نام کاربری اولین راهکار جایگزینی است که برای انتقال فالوور به پیج دیگر پیشنهاد می شود. برای انجام این امر احتیاجی به ایجاد پیج جدید نیست. با تغییر دادن نام کاربری تغییر زیاد و چشم گیری در صفحه شما ایجاد نمی شود، بنابراین اگر قصد تغییر نام کاربری یا پروفایل خود را دارید می توانید این کارها را آرام آرام انجام دهید و به صورت پست یا استوری تغییرات اعمال شده را به فالوورهای خود اطلاع دهید. نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که در برنامه اینستاگرام هیچ محدودیتی برای تعداد دفعاتی که می توان نام کاربری را تغییر داد، وجود ندارد. البته باید این موضوع را در نظر داشت که تغییر پی در پی نام کاربری می تواند به برند و کسب وکار شما آسیب برساند، پس بهتر است از همان ابتدا نامی را انتخاب کنید که احتمال تغییر آن بسیار کم باشد. تغییر نام کاربری در اینستاگرام در مراحل مختلفی انجام می شود که این مراحل به شرح زیر هستند:

  • در اینستاگرام وارد اکانت خود شوید و روی آیکون پروفایل خود ضربه بزنید.
  • جهت دسترسی و ایجاد تغییر در اطلاعات پروفایل خود، گزینه ویرایش اطلاعات را انتخاب کنید.
  • در بخش username نام کاربری فعلی شما نمایش داده می شود. با انتخاب و کلیک روی آن می توانید نام کاربری جدید مورد نظر را تایپ کنید.
  • پس از تغییر نام کاربری برای ثبت تغییرات انجام شده روی علامت تیک بالای صفحه کلیک کنید.
  • لازم به ذکر است که از طریق دکمه ویرایش اطلاعات علاوه بر تغییر نام کاربری می توانید برای تغییر نام، ایمیل، بیوگرافی، عکس پروفایل و.... اقدام کنید.

روش دومی که برای انتقال فالوور از یک پیج به پیج دیگر مورد استفاده قرار می گیرد، تبدیل دستی است. درصورتی که می خواهید افرادی که پیج قبلی شما را دنبال می کنند برای دنبال کردن پیج جدیدتان اقدام کنند، باید روش های درونی و بنیادی را با روش های پولی و هزینه دار ترکیب کنید و از آن استفاده نمایید. متاسفانه هیچ راهکار و روش ساده ای برای انتقال فالوور از یک پیج به پیج دیگر وجود ندارد و بهترین روش این است که از روش دستی استفاده شود.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
کال تو اکشن اینستاگرام چیست؟

راهکار انتقال فالوور یک پیج به پیج دیگر

مراحل تبدیل دستی انتقال فالوور به پیجی دیگر

برای این که فالوورهای خود را به صورت دستی به پیج دیگری منتقل کنید، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • راه اندازی حساب جدید
  • بارگذاری محتوای تولید شده در پیج قبلی و جدید
  • بیان کردن آدرس اکانت جدید در کپشن اکانت قدیمی
  • تغییر بیو در اکانت قدیمی و راهنمایی فالوور ها به وسیله آن به اکانت جدید
  • اطلاع رسانی در استوری و استوری کردن پست موجود در پیج جدید
  • پست کردن محتوایی با مضمون انتقال در پیج جدید و قدیمی

مراحل تبدیل دستی انتقال فالوور به پیجی دیگر

یکی از روش های دستی انتقال فالوور خود به پیج جدید و دیگر شما این است که به دایرکت فالوورهای پیج مراجعه می کنید و با معرفی خودتان از آن ها می خواهید که پیج جدید شما را دنبال کنند. این کار علاوه بر اینکه باعث انتقال فالوورهای شما به پیج جدید می شود می تواند ارتباط شما را با مخاطبتان قوی تر کند. البته باید توجه شود که مراجعه به دایرکت افراد نباید در فاصله کم انجام شود در این صورت توسط اینستاگرام مزاحم شناخته می شوید و پیج شما بلاک می شود. احتمالا پیج هایی را مشاهده کرده اید که در استوری های خود بیان می کنند که پیج آن ها توسط اینستاگرام محدود شده یا از بین رفته است و از شما در خواست می کنند که تا اطلاع ثانوی پیج دیگر آن ها را دنبال کنید. این کار سبب می شود که تقریبا همه فالوورهای پیج قبلی در اینستاگرام به پیج جدید منتقل شوند. ریزش دنبال کننده در این روش کمتر است، زیرا در هنگام تغییر نام کاربری بدون گفتن در استوری یا هر روش دیگری فعالیت پیج به کلی تغییر می کند و موجب ریزش فالوور می شود. گاهی برای بعضی از حساب های کاربری این مسئله به وجود می آید که بخواهند نسبت به انتقال فالوور از یک پیج به پیج دیگر اقدام کنند، اما بهتر است توجه شود که این کار یعنی انتقال فالوور امکان پذیر نیست و تنها راهکارهای جایگزینی وجود دارد که در این محتوا به آن اشاره شد.

نوشتن دیدگاه