از کجا بفهمیم چه ساعتی پست گذاشتیم

پست گذاشتن در اینستاگرام یکی از فرآیندهای مهم برای برقراری ارتباط افراد دیگران است. شما می توانید با آپلود انواع پست ها با توجه به این که مضمون اصلی پیج اینستاگرام شما چه چیزی است، اقدام به برقراری ارتباط و جذب فالوور کنید، اما گاهی اوقات نیاز است که اطلاعات دقیقی از پست های اینستاگرام خود مانند ساعت یا تاریخ دقیق آن را کسب کنید. هدف از نگارش این مطلب توسط فالو با ما این است که شما در انتها بتوانید به راحتی تاریخ و ساعت دقیق استوری های خود را مشاهده کنید.

از کجا بفهمیم چه ساعتی پست گذاشتیم

چگونه تاریخ پست اینستاگرام را بفهمیم

آیا می خواهید زمان دقیق پست اینستاگرام را مشاهده کنید؟ شاید بخواهید از زمان دقیق ارسال عکس در اینستاگرام مطلع شوید یا شاید بخواهید زمان دقیقی را بدانید که شخص دیگری در اینستاگرام پست خود را آپلود کرده است. وقتی محتوایی را در اینستاگرام پست می‌ کنید، نشان می ‌دهد که چه مدت قبل پست شده است،مثلا 1 ثانیه، 1 دقیقه، 1 ساعت، 1 روز را نشان می دهد. اگر از زمان پست بیش از یک هفته بگذرد، در عوض تاریخ پست را نشان می دهد، مثلا 18 دسامبر و در واقع تاریخ میلادی گذاشتن پست شما را نمایش می دهد. در این راهنما نحوه مشاهده تاریخ و زمان دقیق یک پست اینستاگرام را در 4 مرحله آسان خواهید آموخت.

  • پست اینستاگرام را روی دسکتاپ باز کنید: ابتدا از طریق دسکتاپ به instagram.com بروید و وارد حساب کاربری خود شوید. توجه داشته باشید که نمی توانید از برنامه اینستاگرام نصب شده روی تلفن همرهتان برای این کار کمک بگیرید. هنگامی که وارد پیج اینستاگرام خود از طریق دسکتاپ شدید، به پستی که در مورد آن کنجکاو هستید، مراجعه کنید. اگر پستی را در اپلیکیشن اینستاگرام پیدا کردید، می‌توانید لینک آن را با ضربه زدن روی نماد نقطه سه‌گانه و ضربه زدن روی کپی لینک، آن را کپی کنید، و بعد لینک را از طریق ایمیل، واتساپ، تلگرام و ... برای خود ارسال کنید. اگر در نمایه کاربر هستید، روی پست کلیک کرده که آن را بزرگ کنید. شما اولین مرحله راهنما یعنی مشاهده پست اینستاگرام در دسکتاپ را تکمیل کرده اید. در مرحله بعد نحوه بررسی تاریخ و زمان پست را یاد خواهید گرفت.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
فیلتر های خفن اینستا

  • روی تاریخ کلیک راست کرده و inspect را انتخاب کنید: هنگامی که یک پست اینستاگرام را مشاهده می کنید، تاریخی را زیر لایک های آن مشاهده می کنید. با این حال اگر عکس یا ویدیو کمتر از یک هفته پیش پست شده باشد، به جای آن ثانیه ‌ها، دقیقه ‌ها، ساعت ‌ها یا روزهایی را نشان می‌ دهد که از زمان ارسال آن می‌گذرد. در مرحله بعد تاریخ را پیدا کرده و روی آن کلیک راست کنید، سپس یک پاپ آپ باز می شود که حاوی چندین گزینه کپی، جستجو، چاپ و بازرسی است. برای بررسی تاریخ روی Inspect کلیک کنید. شما مرحله دوم راهنما را تکمیل کرده اید. در مرحله بعد، نحوه یافتن و کپی کردن زمان پست را خواهید آموخت.

چگونه تاریخ پست اینستاگرام را بفهمیم

  • نمایش زمان را در عنصر Datetime کپی کنید: پس از بررسی تاریخ پست در مرحله قبل، ابزارهای توسعه دهنده باز می شوند. در ابزارهای توسعه ‌دهنده، روی Elements قرار می‌ گیرید. در برگهElements تعداد زیادی عنصر را در HTML خواهید دید. با این حال توجهی به گزینه های بی شماری که برای شما ارائه شده، نداشته باشید، زیرا فقط باید یکی از آن را کپی کنید که آن هم تاریخ است. اگر روی تاریخ پست از مرحله قبل کلیک راست کرده و آن را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که تاریخ برای شما برجسته شده است. روی timestamp داخل علامت‌ های نقل قول دوبار کلیک کنید و آن را با استفاده از CTRL + C کپی نمایید. شما با موفقیت timestamp پست اینستاگرام را کپی کردید. در مرحله آخر یاد خواهید گرفت که چگونه timestamp را به timestamp خواناتر تبدیل کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
از کجا بفهمیم کلوز فرند کسی هستیم؟

  • مهر زمانی را با استفاده از مبدل آنلاین تبدیل کنید: مرحله آخر این است که timestamp را که در مرحله قبل کپی کرده ‌اید را به زمان خواناتری تبدیل کنید. برای انجام این کار باید از مبدل آنلاین استفاده نمایید. از مبدل زمان یونیکس مانند Unixtimestamp Coder's Toolbox بهره بگیرید. سپس timestamp را در قسمت زمان قرار دهید و زمان دقیق پست را متوجه شوید.

چگونه تاریخ پست اینستاگرام را بفهمیم

تاریخ و زمان گذاشتن پست اینستاگرام

 با توجه به مطالب بالا می‌توانید با نگاه کردن زمان پست در بخش نظرات متوجه شوید که یک عکس در اینستاگرام چه زمانی گرفته شده است، به عنوان مثال، اگر یک عکس یک ساعت قبل پست شده باشد، timestamp زمان آن را یک ساعت پیش نشان می دهد. با این حال اگر تصویری بیش از یک هفته پیش پست شده باشد، timestamp به تاریخی که در آن پست شده است، مثلا 23 دسامبرتغییر خواهد کرد. زمانی که تصویر بیش از یک سال از عمر آن گذشته باشد، سال ارسال آن نشان داده می شود، از طرف دیگر می‌توانید تاریخ و زمان پست را با پیمایش و بررسی آن در دسکتاپ بررسی کنید که تمامی راه های آن را به شما عزیزان ارائه دادیم. در وهله اول توصیه می شود، اگر نحوه کار با اینستاگرام دسکتاپ و یا مشاهده کردن اطلاعات در timestamp را نمی دانید از یک فرد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید که مشکلی در این زمینه برای پیج اینستاگرام شما یا سیستم کامپیوتر به وجود نیاید. همان طور که در این مطلب به آن اشاره شد، شما می توانید به راحتی در چهار مرحله تاریخ دقیق پست اینستاگرام خود را مشاهده کنید، از این طریق همچنین می توانید تاریخ دقیق پست اینستاگرام سایر کاربران را نیز مشاهده کنید. کافی است تنها مراحل بالا را به درستی دنبال کنید. ناگفته نماند که اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، از افراد با تجربه کمک بگیرید. مشاوران فالو با ما می توانند به شما کمک زیادی کنند.

نوشتن دیدگاه