ربات تشخیص فالوور فیک اینستاگرام

خرید فالوور فیک مزایا و معایبی دارد که در این مقاله تنها به معایب آن پرداخته ایم. تعداد این معایب به اندازه‌‌ای هست که بتواند شما را وادار به دریافت ربات تشخیص فالوور فیک اینستاگرام کند، اما این‌که این ربات را از کدام سایت معتبر دریافت کنید، مسئله‌‌ای است که در این مقاله فالو با ما به طور مفصل به آن پرداخته ایم. فالوورهای غیر واقعی یا همان فالوور فیک، اکانت‌های غیرواقعی هستند که به منظور افزایش تعداد فالوور خریداری می‌شوند. فالوور‌های فیک خرید و فروش می‌شوند تا بهتر بتوانید عملیات دیجیتال مارکتینگ را در فضای اینستاگرام توسعه دهید، اما این کار معایب خاص خود را دارند که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

ربات تشخیص فالوور فیک اینستاگرام

تشخیص فالوور فیک اینستاگرام

سیاست‌های کلی اپلیکیشن اینستاگرام بر این مبنا است که تعامل کاربران را با خود افزایش دهد. این تعامل با لایک، کامنت، ذخیره و… سنجیده می‌شود، اما مهم‌ترین ایرادی که به فالوورهای غیرواقعی وارد است، عدم تعامل این اکانت‌ها با صفحه شما است. فالوورهای فیک تنها صفحاتی هستند که صفحه شما را دنبال می‌کنند، بدون این‌که هیچ گونه تعاملی از خود بروز دهند. به زبان ساده‌تر می‌توان گفت فالوور‌های فیک اینستاگرام تنها اعدادی هستند که در بالای صفحه به کاربران نمایش داده می‌شوند. در دنیای دیجیتال مارکتینگ باید هر کاری کنید تا کاربر تعامل و ارتباط بیشتری با شما برقرار کند، به منظور رفع مشکل بالا راهکاری ارائه شده است که شامل خرید بازدید، لایک و… فیک است. درست است که اگر این کار را به صورت مداوم انجام دهید می‌توانید مشکل فالوورهای فیک را حل کنید، اما این کار هزینه‌های زیادی در پی دارد، اما یکی از مهم‌ترین معایبی که می‌توان برای این فالوورها برشمرد، راه‌های کثیفی است که صفحات رقیب به منظور از بین بردن شما به کار می‌برند. الگوریتم‌های اینستاگرام همواره در حال به روز شدن هستند. این الگوریتم‌ها اگر فالوورهای فیک در صفحه شما تشخیص دهند مشکلات بسیاری از جمله حذف از اکسپلور، بلاک (مسدود) شدن صفحه و… برای شما به همراه می‌آورند، از این رو بسیاری از افرادی که به دنبال خرید یک صفحه اصل یا فروش صفحه خود هستند، به دنبال راهکارهایی به منظور حذف این فالوورها می‌گردند. راه‌های تشخیص بسیاری وجود دارد، بسته به این‌که با کدام یک از این راه‌ها احساس بهتری دارید می‌توانید یکی از آن‌ها را ادامه دهید. در ادامه این مقاله فالو با ما، شما را با انواع راه‌های تشخیص فالوور فیک اینستاگرام آشنا می‌کنیم.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه یک اسلاید را از پست‌ های آلبومی اینستاگرام حذف کنیم؟

تشخیص فالوور فیک اینستاگرام


برای تشخیص فالوور فیک اینستاگرام به موارد زیر دقت کنید.

  • عکس، بیوگرافی و شناسه: سازنده اکانت‌های فیک، ربات‌ها هستند. این ربات‌ها درکی از کلمات یا تصاویر ندارند، بنابراین به طور معمول تصویر پروفایلی روی اکانت‌های فیک قرار نمی‌دهند. اگر هم تصویری روی این اکانت‌ها باشد، تصاویری تصادفی و بسیار قدیمی است. از سوی دیگر این ربات‌ها از کلمات نیز درک خوبی ندارند، بنابراین شناسه و بیوگرافی که برای اکانت‌ها انتخاب می‌کنند، معمولاً ترکیبی بی‌معنی از اعداد و حروف انگلیسی است. با این حال بخش بزرگی از اکانت‌های فیک بیوگرافی ندارند، اما بازهم در حذف اکانت‌هایی که بیوگرافی یا تصویر ندارند دقت داشته باشید. کاربران بسیاری هستند که تمایل ندارند از تصویر یا بیوگرافی استفاده کنند.
  • تعداد فالوور، فالووینگ و لایک: بهتر است پیش از حذف چنین صفحاتی به تعداد فالوور و فالووینگ‌های آن نگاهی بیندازید. بخش بزرگی از این ربات‌ها با فالو کردن ربات‌های همانند خود به این تعداد فالوور رسیده اند. با استفاده از لایک‌ها و تطابق آن‌ها با نسبت فالوورها می‌توانید از این موضوع اطمینان پیدا کنید.
  • پست‌ها: یکی دیگر از نشانه‌هایی که می‌تواند یک فالوور فیک را لو بدهد، پست‌هایی است که منتشر می‌کند. اکانت‌های حقیقی پست‌های با زمان بندی مشخص و دقیق که با یکدیگر مرتبط هستند منتشر می‌کنند، این در حالی است که اکانت‌های فیک مناظر طبیعی، تصاویر بی‌کیفیت یا ویدئو‌های بی‌معنی را بدون هیچ کپشن خاصی منتشر می‌کنند. آخرین نشانه اکانت‌های فیک، کامنت‌هایی است که دریافت می‌کنند. زمانی که چرخی در کامنت‌ها بزنید متوجه خواهید شد که بیشتر آن‌ها از ایموجی‌های نامرتبط یا کلمات عمومی استفاده می‌کنند، از جمله عبارت‌هایی که در این کامنت‌ها مشاهده می‌کنید می‌توان به لذت بردم، پیج خوبی دارید، پست خوبی بود، خوشمان آمد باریک، به زبان‌های مختلف اشاره کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه دایرکت یک نفر را مخفی کنیم

تشخیص فالوور فیک اینستاگرام

راهکار برای تشخیص فالوور فیک اینستاگرام چیست؟

یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای تشخیص و حذف فالوورهای فیک اینستاگرام، حذف دستی این اکانت هاست. اگر تمایل دارید از این روش استفاده کنید باید بگویم بسیار خسته کننده است، چرا که باید تک تک اکانت‌هایی که شما را فالو کرده‌‌اند برسی کنید. سپس اکانت‌های فیک را حذف (remove) کنید. اما راهکارهای ساده‌تری نیز برای این کار وجود دارد. زمانی که عبارت تشخیص و حذف فالوور فیک اینستاگرام را جست و جو می‌کنید، گوگل شما را به سمت سایت یا اپلیکیشن‌های حذف فالوورهای فیک هدایت می‌کند، اما نکته‌‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که هیچکدام از این روش‌ها فالوورهای فیک شما را به صورت خودکار شناسایی و حذف نمی‌کنند، بلکه تنها آماری تحلیلی از صفحه شما ارائه می‌کنند. از سوی دیگر واقعیت این است که کاربران بسیاری هستند که بدون هیچ کدام از نشانه‌های بالا در این اپلیکیشن فعالیت می‌کنند. در صورتی که بدون دخالت انسان بخواهیم فالوورهای فیک را حذف کنیم، نتیجه ممکن است ۱۰۰ درصد درست نباشد، از این رو همیشه به یک چشم انسانی برای شناسایی این فالوورها نیاز داریم. با این حال هنوز هم سایت‌های بسیاری هستند که چنین ادعایی دارند. این سایت‌ها به طور معمول درخواست دسترسی به اکانت شما را دارند. این سایت‌ها ممکن است از نظر امنیتی مشکلات بسیاری برای شما ایجاد کنند، از این رو پیشنهاد فالو با ما این است که به سراغ آخرین راه شناسایی و حذف فالوورهای فیک، یعنی ربات‌های با کاربر مجازی بروید.

راهکار برای تشخیص فالوور فیک اینستاگرام چیست؟

آیا برای ربات تشخیص فالوور فیک اینستاگرام وجود دارد؟

اگر فالوورهای صفحه شما زیاد هستند، استفاده از حذف دستی زمان و حوصله زیادی طلب می‌کند. اینجاست که راه نجات، استفاده از ربات‌های تشخیص فالوور فیک است، اما فراموش نکنید این ربات‌ها نیز نتیجه ۱۰۰ درصد درستی ارائه نمی‌کنند. این ربات‌ها به منظور شناسایی فالوور‌های فیک معمولاً اطلاعات خاصی از اکانت شما نیاز ندارند. کافی است شناسه خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید تا آمار صفحه شما را در قالب یک فایل Excel در اختیارتان قرار دهند. این فایل قابل فیلتر کردن است، بنابراین کار شما را بسیار ساده‌تر می‌کند. یکی از راه‌ها این است که فالوورهایی که ربات شناسایی کرده است را به صورت دستی حذف کنید. بازهم اگر تعداد صفحات زیاد باشد، این کار سخت و زمان بر است، بنابراین پیشنهاد فالو با ما این است که از ربات این مجموعه استفاده کنید تا در یک ساعت تمام صفحات فیک خود را حذف کنید. فالو با ما یکی از مجموعه‌های ارائه خدمات اینستاگرام است که تنها یکی از خدمات آن‌ها ارائه ربات تشخیص فالوور فیک اینستاگرام به شما عزیزان است. این را بدانید که کافیست به ربات لیست آیدی فالوور های خود را بفرستید، ربات بر اساس پارامتر های چون عکس پروفایل، تعداد فالوور، تعداد پست و ... بررسی می کند و اطلاعات مربوط را در اختیار شما قرا می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فالوور های فیک و ربات تشخیص آن ها با کارشناسان فالو با ما در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه