تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور

اینستاگرام قابلیت‌های بسیاری دارد اما گل سرسبد این قابلیت‌ها، تنظیماتی است که به عنوان تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور شناخته می‌شوند. این تنظیمات نکات و ترفندهای بسیاری دارند که در این مقاله فالو با ما به آن‌ها به صورت مفصل پرداخته ایم. اگر شما هم تمایل دارید از این دست آموزش‌ها بهره مند شوید، توصیه می‌کنم این مجموعه را حتماً دنبال کنید.

آموزش تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور + ترفندهای طلایی

اولین بار که اینستاگرام زاده شد، اپلیکیشنی برای ارتباط هنرمندان و ارسال تصاویر آثار هنری بود. زمانی که شرکت فیسبوک (متا) آن را خریداری کرد، این اپلیکیشن را به یکی از پر طرفدار‌ترین اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی در سراسر دنیا تبدیل شده است. امروزه کسب و کارهای بسیاری در سطح این اپلیکیشن فعالیت می‌کنند که به دنبال افزایش فالوور هستند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
اینستاگرامر چیست؟

برای افزایش فالوور اکانت خود را به اکانت تجاری (professional account) تبدیل کنید

برای این کار لازم است زمانی که اپلیکیشن را نصب می‌کنید وارد قسمت تنظیمات شوید. روی آدمک کوچک سمت راست (زبان فارسی) یا سمت چپ (زبان انگلیسی) بزنید. سه نقطه (منوی دراور) بالای صفحه را باز کرده گزینه تنظیمات را انتخاب کنید. در این بخش باید به دنبال گزینه account باشید. این گزینه تمام تنظیمات کلی اکانت شما را برعهده دارد. در نهایت نیز کافی است روی گزینه professional account کلیک کنید. برای خرید فالوور اینستاگرام کافی است وارد صفحه درج شده شوید. 

آموزش تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور + ترفندهای طلایی

پس از این کار باید تایید کنید که این حساب کاربری متعلق به شماست. از این رو از شما می‌خواهد ایمیل خود را تایید و حساب کاربری خود را به یک حساب فیسبوک متصل کنید. (کاربران ایرانی می‌توانند تنها ایمیل را تایید کنند.) پس از طی تمام این مراحل و زمانی که دوباره به قسمت آدمک کوچک باز می‌گردید، گزینه‌های جدیدی برای شما باز شده است که نشان از فعال شدن این تنظیمات دارد.

تبدیل اکانت به حالت تجاری مزایای بسیاری دارد. برای مثال شما می‌توانید داده‌های جمعیتی مخاطبان خود را در بازه‌های زمانی مختلف مورد برسی قرار دهید. نکته جالب درباره این قسمت آن است که نیازی نیست یک اکانت پر طرفدار داشته باشید تا این تنظیمات برای شما در دسترس باشد. از جمله دیگر مزایای اکانت‌های تجاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. مشاهده رشد فالوورها

2. مشاهده مکان مخاطبان

3. مشاهده دامنه سنی و جنسیتی مخاطبان (این ویژگی به تازگی افزوده شده است.)

4. میانگین زمان حضور آن‌ها در اینستاگرام و حدود زمانی حضور فالوورها

آخرین نکته‌‌ای که باید درباره این ترفند به شما بگوییم این است در اولین گام باید حساب خود را از حساب خصوصی به حساب عمومی تغییر دهید. حساب‌هایی که قفل‌هایی برای مشارکت عمومی دارند نمی‌توانند تبدیل به حساب تجاری شوند.

تبدیل اکانت خصوصی به اکانت عمومی (Public)

تبدیل اکانت خصوصی به اکانت عمومی (Public)

برای تبدیل کردن حساب شخصی به حساب تجاری لازم است ابتدا حساب خود را از حالت خصوصی به حالت عمومی تغییر دهید. تفاوتی که حساب خصوصی اینستاگرام با حساب عمومی این اپلیکیشن دارد، قابلیت تماشای پست‌ها و اطلاعات شماست. زمانی که در حالت خصوصی قرار داشته باشید، تنها افرادی که فالو کرده‌‌اید می‌توانند پست‌ها و استوری‌های شما را ببینند. در حالی که در حالت عمومی، همه افراد اجازه دسترسی به پست‌ها، بیوگرافی، استوری‌ها و… را دارند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه فالوور فیک بگیریم

در اولین گام برای تبدیل کردن اکانت خصوصی به عمومی لازم است به صفحه شخصی خود وارد شوید. سپس روی آدمک سمت راست بزنید. روی سه نقطه بالای صفحه کلیک کنید. قسمت Private Account دارای گلوله‌‌ای است که به رنگ آبی است. این گلوله را به حالت غیرفعال در آورید. در این حالت باکسی به شما نمایش داده می‌شود که می‌خواهند تنظیمات را ذخیره کند. روی گزینه ذخیره کلیک کنید.

عمومی کردن اکانت مزایای بسیاری دارد که تنها یکی از آن‌ها، ورود به قسمت محبوب اکسپلور است. زمانی که پست‌های شما به اندازه کافی دیده شده لایک شوند، می‌توانید وارد این قسمت شوید. اما اگر اکانت شما در حالت خصوصی باشد، نه تنها احتمال افزایش لایک و کامنت‌های شما کاهش می‌یابد، امکان ورود به قسمت اکسپلور را نیز نخواهید داشت.

تبدیل اکانت خصوصی به اکانت عمومی (Public)

استفاده بهینه از تنظیمات اینستاگرام

این اپلیکیشن قابلیت‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد که اگر از آن‌ها به خوبی استفاده کنید، می‌توانید فالوورهای بیشتری داشته باشید. در ادامه به تعدادی از این قابلیت‌ها اشاره کرده نکاتی را درباره آن‌ها ذکر می‌کنیم.

بیوگرافی

زمانی که کاربری وارد صفحه شما می‌شود، اولین متنی که مشاهده می‌کند بیوگرافی شماست. بیوگرافی متن کوتاهی است که اطلاعات کلی را درباره برند شما در اختیار کاربران دیگر می‌دهد. هرچه این متن جذاب‌تر و تجاری‌تر نگارش شود، فالوورهای بیشتری برای شما به ارمغان خواهد آورد.

زمانی که در حال نگارش بیوگرافی هستید، از ایموجی‌ها و تاثیر آن‌ها غافل نشوید. همچنین از هشتک‌ها، کلمات محبوب و… می‌توانید در تولید متن بیوگرافی استفاده کنید. فراموش نکنید این متن حتماً باید در رابطه با کسب و کار شما نگارش شود. در غیراینصورت، کاربر شما را دروغگو می‌پندارد.

پست‌ها و استوری‌ها

طراحی پست و استوری یکی از کارهایی است که باید به صورت روزانه و با دقت بالا انجام دهید. زمان انتشار و تولید این موارد از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر پست‌ها و استوری‌های خوبی داشته باشید، می‌توانید تعامل بیشتری با مخاطبان خود ایجاد کنید. همین تعامل منجر به رشد صفحه شما خواهد بود.

تصاویری که برای این دو مورد انتخاب می‌کنید باید با مخاطب شما هماهنگی خوبی داشته باشند. یعنی تصاویری انتخاب کنید که مخاطب انتظار دارد آن‌ها را در صفحه شما مشاهده کند. در این راستا از هنر کلاژ و تصویرسازی نیز می‌توانید استفاده کنید. اما نکته مهم این است که فراموش نکنید پست و استوری تنها شامل تصاویر نمی‌شود.

آموزش تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور + ترفندهای طلایی

متن‌های کپشن (متن‌هایی که زیر پست‌ها نگارش می‌شوند.) گاهی از خود تصویر مهم‌تر هستند. برای مثال اگر اکانت شما تجاری است، نگارش متن‌هایی همچون برای دریافت قیمت به پی وی مراجعه کنید، یا خرید تنها به صورت حضوری، برای شما مشتری به همراه نمی‌آورد. در نگارش این متن‌ها می‌توانید از قابلیت‌های زیر استفاده کنید:

  • ایموجی‌ها

  • هشتک‌های عمومی و اختصاصی مرتبط

  • زمان و استیکرهای دیگر اینستاگرام

  • علامت سوال و تعجب

  • مکان نما و اطلاعات مکان

آدرس سایت یا صفحاتی که با شما مرتبط هستند. (منابع)

زمان به اشتراک گذاری پست‌ها و استوری‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. با استفاده از تنظیماتی که در قسمت اول به شما آموزش دادیم، می‌توانید برآورد کنید که بیشتر مخاطبان شما در چه ساعاتی از شبانه روز آماده دریافت اطلاعات از شما هستند. برای مثال صفحه‌‌ای که درباره کدنویسی آموزش می‌دهد، مخاطبان بیشتری در نیمه شب دارد. در حالی که صفحه‌‌ای که آموزش آشپزی می‌گذارد، مخاطبان بیشتری در میانه روز دارد.

خرید فالوور اینستاگرام فالوو باما

خرید فالوور اینستاگرام فالوو باما

مجموعه فالو با ما یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه خدمات اینستاگرام فعالیت می‌کند. این مجموعه با سابقه‌‌ای درخشان آماده فروش فالوور به شما عزیزان می‌باشد. اما این پایان کاری نیست که فالو با ما برای خود در نظر گرفته است. این مجموعه در کنار خدمات خود، پشتیبانی بسیار خوبی نیز داشته است. در واقع دلیل رشد این مجموعه، پشتیبانی خوبی است که داشته است.

شما نیز هم اکنون می‌توانید فالوور اینستاگرام را با بهترین قیمت از فالو با ما تهیه کنید. کافی است سری به سایت این مجموعه بزنید و کمی در آن گردش کنید. با این گردش هم بهترین فروشنده فالوور اینستاگرام را پیدا کرده‌‌اید، هم با نکاتی همچون تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور به خوبی آشنا می‌شوید. در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ما آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.

 

نوشتن دیدگاه