حل مشکل نصفه باز شدن ربات اینستا من ربات نیستم

ربات‌های خودکار از مهمترین عواملی هستند که با تولید هرزنامه و استفاده از منابع سرورها موجب دردسر وب‌سایت‌ها و کاربران می‌شوند. گوگل به منظور جلوگیری از فعالیت این ربات‌ها استراتژی چیده است که به آن CAPTCHA گفته می‌شود. مفهوم CAPTCHA که از عبارت انگلیسی Completely Automated Public Test Turning به معنی «آزمون همگانی کاملا خودکارشده تورینگ به منظور مجزا کردن انسان و رایانه» است. این نوع تست‌ها توسط reCAPTCHA پاسخ داده می‌شوند و دقیقا اینجا همان جایی است که انسان از ربات جدا می‌شود. در حال حاضر وب‌سایت‌های فراوانی از این سیستم برای افزایش امنیت خود استفاده می‌کنند.
به طور کلی، CAPTCHA نامرئی که هیچ پیامی با عنوان من ربات نیستم را به کاربران نمایش نمی‌دهد، برای متورقف کردن ربات‌ها استفاده می‌کند. با این وجود این سیستم نامرئی در اکثر اوقات کار نمی‌کند و پیام من ربات نیستم به کاربر نشان داده می‌شود. مشکل نصفه باز شدن ربات اینستا من ربات نیستم زمانی ایجاد می‌شود که به طور کلی، زمانی که شما از حساب کاربری‌تان در گوشی تلفن همراه خارج می‌شود و دوباره قصد دارید وارد اپلیکشین شوید احتمال مشاهده ارور امنیتی من ربات نیستم بسیار زیاد می‌شود. اگر اپلیکیشن شما را به عنوان یک ربات شناسایی کند ازتان می‌خواهد با پاسخ به تعدادی سوال هویت خود را به عنوان انسان ثبت کنید.

چگونه مشکل من ربات نیستم اینستاگرام را حل کنیم

با توجه به افزایش چشمگیر اسپمرها در چندین سال گذشته و مشکلات امنیتی به وجود آمده توسط این اسپم‌ها یا هرزنامه‌ها، اینستاگرام تصمیم گرفته است توان بیشتری را برای مبارزه با این ربات‌ها به کار گیرد. این اعتبار سنجی امنیتی از قوی‌ترین استراتژی‌های محافظتی اینستاگرام در مقابل ربات‌ها است. یکی دیگر از مواقعی که ما CAPTCHA را مشاهده می‌کنیم، هنگامی است که برای ثبت نام کردن در یک اینستاگرام یا عضویت در یک وب‌سایت اقدام می‌کنیم. اینستاگرام در این وضعیت از ما می‌خواهد خود را از ربات‌ها جدا کنیم و با پاسخ دادن به چند سوال تصویری کوتاه ثبت نام خود را به پایان رسانیم. با فالو با ما همراه باشید و با یکدیگر به این سوال که چگونه مشکل من ربات نیستم اینستاگرام را حل کنیم، پاسخ دهیم.

چگونه مشکل من ربات نیستم اینستاگرام را حل کنیم

زمانی که پیام من ربات نیستم برای شما ظاهر می‌شود، لازم است شما تصاویر را بر اساس کلمه مورد نظر انتخاب کنید و سپس تیک من ربات نیستم را بفشارید. بسیاری از مواقع با وجود اینکه شما تصاویر صحیح را انتخاب می‌کند، اما باز هم وارد مرحله بعد نمی‌شود و مجد عکس‌های جدیدی، آن هم به صورت ناقص، برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. این مشکل به اشتراک کدهای جاوااسکریپت و فیلتر بودن منبع آنها در ایران سرچشمه می‌گیرد. برای حل مشکل من ربات نیستم اینستاگرام می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. به عنوان مثال اگر فیلترشکن خود را روشن کنید احتمال اینکه این مشکل حل شود بسیار بالا خواهد بود.

چگونه مشکل من ربات نیستم اینستاگرام را حل کنیم

پیام هشدار دهنده ۳۰ روزه اینستاگرام زمانی برای شما ارسال می‌شود که در پیجتان فعالیت مشکوک و نامناسبی مشاهده شده باشد. به عنوان مثال، اگر هنوز از استراتژی فالو کردن افراد ناشناس به منظور دریافت فالو بک استفاده می‌کنید، با توجه به اینکه اینستاگرام دیگر این استراتژی را به رسمیت نمی‌شناسد، شما دچار مشکل می‌شود و اینستا شما را ربان شناسایی می‌کند. علاوه بر این، اگر شما پسورتان را در اپلیکیشن تغییر می‌دهد و در وب‌سایت تأیید نمی‌کنید، باز هم احتمال مشاهده پیام من ربات نیستم اینستاگرام وجود دارد. برای حل این مشکل همه‌گیر می‌توانید از روش های زیر استفاده کنید:
یکی از رایج‌ترین روش‌هایی که در رفع مشکلات اپلیکیشن‌های مختلف عمل می‌کند، پاک کردن کش اپلیکیشن در گوشی است. ممکن است شم بتوانید با پاک کردن کش اپلیکیشن و باز و بسته کرده آن برای مشکل نصفه باز شدن ربات اینستا من ربات نیستم راه حل پیدا کرده باشید. حواستان باشد که در هنگام پاک کردن کش گزینه Clear data را انتخاب نکنید، زیرا در این صورت تمامی اطلاعات شما که شامل یوزرنیم و پسورد می‌شود نیز حذف خواهد شد. اگر این راه حل برای‌تان مفید نبود، نگران نباشید و از راه‌ حل‌های بعدی استفاده کنید.

چگونه مشکل من ربات نیستم اینستاگرام را حل کنیم

یکی دیگر از دلایل نصفه باز شدن ربان اینستا من ربات نیستم استفاده از فیلتر شکن‌های رایگان است. با توجه به اینکه فیلترشکن‌های رایگان از آی پی‌های کشورهای مختلف استفاده می‌کند، امنیت اینستاگرام شما را ربات و البته غیر قابل اطمینان شناسایی می‌کند. در این پیام اینستا به شما هشدار داده است که در صورتی که نتوانید هویت خود را اثبات کنید، حساب کاربری شما حداکثر تا ۳۰ روز دیگر بسته خواهد شد. در این مرحله به جای استفاده از فیلتر شکن‌های رایگان بهتر است از فیلتر شکن‌هایی که تنها از یک آپی استفاده می‌کنند را برای خود تهیه کنید. این فیلتر شکن‌ها علاوه بر اینکه مانع بروز مشکل اثبات من ربات نیستم می‌شوند، امنیت صفحه شخصی و گوشی موبایل شما را نیز بالا می‌برند.
پس از انتخاب تصاویر بر اساس کلمه مشخص شده اینستاگرام به شما یک شماره تلفن نشان داده می‌شود که قرار است در لحظات آینده یک کد امنیتی به آن ارسال شود. در این مرحله لازم است به شماره ثبت شده در اینستاگرام حتما دسترسی داشته باشید. پس از تایید شماره تلفن و دریافت کد تنها لازم است کد را وارد اپلیکشین کنید و پس از آن به صورت خودکار وارد حساب کاربری خود شوید. اگر تا به حال این مشکل برای شما پیش آمده است و یا دیده‌اید که دوستانتان با این مشکل چالش برانگیز دست و پنجه نرم می‌کنند، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما تأیید دو مرحله‌ای اینستا را انجام دهید تا در این مواقع با سرعت بیشتری مشکلتان حل شود.

ترفندهای اینستا با فالو با ما

ترفندهای اینستا با فالو با ما

فالو با ما یک شرکت تخصصی دیجیتال مارکتینگ است که در بخش‌های مختلف سوشال مدیا و با مهارت‌های منحصر به فرد خود فعالیت می‌کند. به عنوان مثال دریافت فالوور واقعی، دریافت بازدید از لایو اینستاگرام و موارد دیگر از جمله فعالیت‌های فالو با ما هستند که به منظور رشد کسب و کار شما و افزایش درآمدتان انجام می‌پذیرد. علاوه بر این، آخرین ترفندهای روز شبکه‌های اجتماعی مختلف و به ویژه اینستاگرام را می‌توانید به صورت روزانه در وب‌سایت فالو با ما مشاهده کنید. برای مطالعه مطالب جدید و آموزنده فالو با ما وارد صفحه نخست وب‌سایت شوید و از آخرین مطالب را مطالعه کنید.

 

نوشتن دیدگاه