چگونه اکسپلور اینستاگرام را تغییر دهیم

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرکاربرد است که افراد مختلف به صورت میانگین یک ساعت در روز از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند. یکی از بهترین قسمت های اینستاگرام که با استفاده از آن می توان به مطالب زیادی دسترسی پیدا کرد قسمت اکسپلور اینستاگرام است. در قسمت اکسپلور افراد می توانند اطلاعات زیادی را مشاهده کنند، اما در برخی از موارد ممکن است اطلاعات علاقه چندانی نداشته باشند. برای مثال یک فرد ممکن است به اطلاعات آشپزی علاقه نداشته باشد و نخواسته باشد موارد اینچنینی را مشاهده کند، در این گونه موارد چاره چیست و چگونه می توان اکسپلور اینستاگرام را تغییر داد؟ در این مقاله قصد داریم به روش های مختلف برای تغییر اکسپلور اینستاگرام بپردازیم.

آموزش روش های تغییر محتوای اکسپلور اینستاگرام با سلیقه خود

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی هوشمند است و به خودی خود بهترین موارد را در قسمت اکسپلور در اختیار شما قرار می دهد. برای مثال این شبکه اجتماعی فالوورهای شما را بررسی می‌کند و سپس اطلاعاتی مطابق با فالوور هایتان در اختیار شما قرار می دهد یا در نظر می‌گیرد که شما قبلا چه پست هایی را لایک کرده اید یا برای آنها کامنت گذاشته اید و با استفاده از این موارد اطلاعات مورد نظر شما را در قسمت اکسپلور در اختیارتان قرار می دهد. به هر حال در برخی از موارد ممکن است اطلاعاتی برای شما بیاید که چندان مطابقتی با میل و تمایل شما نداشته باشد و دوست نداشته باشید آنها را ببینید. در این گونه موارد چگونه می توان محتوای اکسپلور را مطابق با میل تغییر داد؟

آموزش روش های تغییر محتوای اکسپلور اینستاگرام با سلیقه خود

در پاسخ به این سوال باید گفت دو روش کلی برای تغییر محتوای اکسپلور مطابق با میل به نظر شما وجود دارد که این دو روش موارد زیر هستند:
۱. دنبال کردن هشتگ
یکی از بهترین راه هایی که با استفاده از آن می توانید پست های اکسپلور را مطابق با میل و نظر خود تغییر بدهید دنبال کردن یک هشتگ خاص است. برای مثال فرض کنید شما دوست دارید در قسمت اکسپلور مطالب بیشتری در مورد خیاطی مشاهده کنید در این گونه موارد اگر #خیاطی را دنبال کنید، قسمت اکسپلور شما کم کم مطالب بیشتری در مورد خیاطی به شما نشان می دهد و آنها را در اختیار شما قرار می دهد.
۲. پاک کردن سرچ ها
ممکن است شما در گذشته یک اکانت اینستاگرامی خاص را سرچ کرده باشید و یا یک هشتگ خاص را سرچ کرده باشید در این گونه موارد اکسپلور اینستاگرام از فرد یا هشتگ سرچ شده مطالب بیشتری را به شما نمایش می دهد. یکی از بهترین راه ها برای تغییر محتوای اکسپلور اینستاگرام مطابق با میل و نظر شما این است که سرچ هایی که در گذشته انجام داده اید را به صورت کامل پاک کنید.

آموزش روش های تغییر محتوای اکسپلور اینستاگرام با سلیقه خود

برای این منظور باید در اینستاگرام وارد قسمت سرچ بشوید و تمامی هشتگ های که مشاهده می کنید دارای یک ضربدر در کنار خود هستند. با زدن این ضربدر ها می توانید سرچ ها را به صورت کامل ببندید. با بسته شدن سرچ های قبلی اینستاگرام متوجه می‌شود که شما دیگر تمایل به دیدن پست هایی از سرچ ها ندارید و همین موضوع باعث می شود قسمت اکسپلور اینستاگرام مطابق با میل و نظر شما تغییر پیدا کند‌.

راهکارهای تغییر محتوای اکسپلور اینستاگرام

در برخی از موارد دوست دارید محتوای اکسپلور پیج اینستاگرامی خود را تغییر دهید.‌ در این گونه موارد می توانید از سه راه حل برای تغییر اکسپلور استفاده کنید:
۱. استفاده از گزینه not intrested
در برخی از موارد زمانی که یک پست خاص را مشاهده می کنید ممکن است متوجه شوید که این پست مطابق با میل و علاقه شما نیست در این گونه موارد باید سه نقطه بالای پست را انتخاب کنید و روی گزینه not intrested کلیک کنید. در این گونه موارد اینستاگرام متوجه می‌شود که شما دیگر علاقه به مشاهده پستهای از این سبک ندارید و دیگر این پست ها را برای شما نشان نمی دهد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
از کجا بفهمیم چه ساعتی پست گذاشتیم

راهکارهای تغییر محتوای اکسپلور اینستاگرام

اگر اینستاگرام شما زبان فارسی دارد بعد از کلیک کردن روی سه نقطه بالای هر پست می توانید گزینه علاقه ندارم را انتخاب کنید. در این گونه موارد اینستاگرام به شما یک پیغام می دهد که دیگر پست هایی از این سبک برای شما نمایش داده نمی شوند و کار شما با موفقیت تمام می شود.
۲. تغییر محتوا با see fewer posts like this
یکی دیگر از روش هایی که با استفاده از آن می توان اینستاگرام را مطابق با میل و سلیقه درست کرد استفاده از گزینه see fewer posts like this است. برای استفاده از این روش اگر اینستاگرام شما فارسی است باید روی سه نقطه بالای یک پست کلیک کنید و سپس گزینه دیدن پست های کمتر از این قبیل را انتخاب کنید. اگر اینستاگرام شما انگلیسی است روی سه نقطه بالای پست کلیک کرده و سپس گزینه see fewer posts like this را انتخاب کنید تا اینستاگرام متوجه شود که شما دوست ندارید تعداد زیادی از این پست ها را ببینید و کم‌کم این پست ها را برای شما در قسمت اکسپلور نمایش نمی دهد.
اگر بعد از انجام این عملیات متوجه شدید که بازهم پست هایی که دوست ندارید برای شما نمایش داده می‌شوند باید کار خود را چند بار تکرار کنید. با تکرار بیشتر این کار کم کم اینستاگرام متوجه می شود که شما چه پست هایی را دوست دارید و از چه پست هایی خوشتان می آید و آنها را برای شما نمایش می دهد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
علامت تعجب قرمز در استوری اینستاگرام

راهکارهای تغییر محتوای اکسپلور اینستاگرام
۳.‌ریست کردن پیج
در برخی از موارد ممکن است از پست خاصی بدتان نیاید و به انواع خاصی از پست ها علاقه چندان زیادی نداشته باشید، اما پست برای شما تکراری شده باشد و دوست داشته باشید اطلاعات جدیدتری دریافت کنید در این گونه موارد می توانید تنها با ریست کردن صفحه اکسپلور به تعداد بیشتری مطلب در اکسپلور دسترسی پیدا کنید. برای ریست کردن صفحه اکسپلور اینستاگرام کافیست یک بار صفحه را به پایین بکشید و آن را ول کنید، به این صورت صفحه اینستاگرام به خودی خود باز نشانی می شود و اطلاعات کاملاً جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد.
یکی از مهم ترین سایت هایی که برای رشد اینستاگرام به شما کمک می کند، سایت اینترنتی فالوو با ما است. در این سایت اینترنتی شما می توانید با کمترین هزینه ممکن، پیج اینستاگرام خود را حرفه ای و شکیل کنید.

نوشتن دیدگاه