چگونه تمام فالوورها را هاید کنیم

بعضی از افراد به دلایل مختلفی نمی خواهند کسی از فهرست فالوورها و فالویینگ هایشان مطلع بشود و لیست فالوورهایشان را جزء حریم شخصی خودشان می دانند. باید توجه داشته باشیم اگر اکانت از نوع تجاری و بیزینسی باشد و از آن کسب درآمد می کنیم به هیچ عنوان نمی توانیم فالوورها را هاید کنیم.

اما اگر به عنوان یک کاربر ساده فعالیت داشته باشیم می توانیم با استفاده از تنظیمات، حساب خودمان را به شکل خصوصی تغییر دهیم. به این ترتیب لیست فالوورها از یک سری افراد مخفی خواهد شد. البته امکان اینکه برای تمامی افراد و حتی فالوورهای خودمان تمام فالوورها را هاید کنیم، وجود ندارد.

چگونه فالوورهایمان را پنهان کنیم؟

برای اینکه بتوانیم فالوورهایمان را پنهان کنیم چندین روش وجود دارد. یکی از این روش ها خصوصی کردن اکانت است. برای این کار باید مراحل زیر را طی کنیم:

  • برای اینکه بتوانیم فالوورهایمان را پنهان کنیم باید وارد اکانت خود بشویم.
  • به سه خط افقی بالای صفحه سمت راست وارد می شویم.
  • روی گزینه یsettings یا اگر صفحه ما فارسی است، گزینه تنظیمات را انتخاب می کنیم.
  • بعد از وارد شدن به قسمت تنظیمات گزینه ی Privacy را انتخاب می کنیم.
  • در قسمت بعدی گزینه ی Private account را انتخاب می کنیم.
  • در مرحله بعدی از ما سؤال می شود: آیا قصد دارید حساب خود را خصوصی کنید؟ با خصوصی سازی حساب شما محدود می شود.
  • با تأیید نهایی حساب ما خصوصی می شود و لیست مخاطبان ما از دید بقیه افراد خارج خواهد شد. البته فالوورهای قبلی ما می توانند لیست را مشاهده کنند. از طرفی هر فالوور جدیدی قصد ورود به اکانت ما را داشته باشد باید به ما درخواست ورود بدهد و در صورت تأیید کردن به فالوورهای ما اضافه می شوند و می توانند فالوورهای ما را ببیند. اگر هم تأیید نکنیم نمی توانند فالوورهای ما را ببیند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

چگونه فالوورهایمان را پنهان کنیم؟

حذف فالوورهای اضافی

ما بعد از خصوصی کردن اکانت خود، می توانیم فالوورهایی که نمی خواهیم در اکانت ما باشند یا لیست فالوورهای ما، پست ها و استوری ها و.. را ببینند، را حذف کنیم. برای حذف کردن فالوور باید وارد قسمت لیست فالوورها بشویم و گزینه REMOVE را انتخاب کنیم. بعد از تأیید فرد ریمو می شود. البته می تواند مجدد به ما درخواست بدهد و ما آن را تأیید کنیم و به اکانت ما وارد شود و یا تأیید نکنیم و به لیست ما اضافه نشود.

بلاک کردن فالوورهای اضافی

این قابلیت بیشتر برای از دسترس خارج کردن صفحه از افراد مزاحم است. ما می توانیم با بلاک کردن کاربر خاصی آن را مسدود کنیم تا علاوه بر اینکه برای آن شخص فالوورهایمان پنهان شود اکانت ما هم دیگر در دسترس آن شخص نباشد. برای مسدود کردن کاربر باید مراحل زیر را طی کنیم:

  • به حساب خود وارد می شویم.
  •  از لیست اکانت ها یا قسمت پیام ها یا کامنت ها (در صورتی که شخص پیام گذاشته باشد) می توانیم شخص را انتخاب کنیم تا به پروفایل او وارد شویم.
  • در پروفایل شخص روی گزینه ی Block کلیک می کنیم.
  • حال در پنجره ای از ما سؤال می شود: آیا قصد دارید همین اکانت را بلاک کنید یا تمام اکانت هایی که در آینده هم این شخص می سازد می خواهید بلاک کنید؟ در صورتی که گزینه اول را انتخاب کنید فقط اکانت حال حاضر فرد مسدود می شود. اما با انتخاب گزینه دوم، اگر کاربر با شماره موبایل، یا ایمیلی که اکانت اخیر خود را ساخته دوباره پیج جدیدی بسازد، به هیچ عنوان به شما دسترسی نخواهد داشت. اما اگر کاربر با یک ایمیل جدید یا شماره جدید یا موبایل و ای پی جدید پیج بسازد مجدد به شما دسترسی خواهد داشت.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
کپشن اینستاگرام چیست؟

بلاک کردن فالوورهای اضافی

استفاده از ربات یا نرم افزارهای جانبی

شما با استفاده از نرم افزارهای جانبی و ربات ها می توانید تمام فالوورها را هاید کنید. البته به این موضوع باید توجه داشته باشید که استفاده از ربات و نرم افزارهای جانبی ممکن است به پیج شما ضربه بزند. برای اینکه بتوانیم فالوورهایمان را پنهان کنیم 3 روش وجود دارد: خصوصی کردن اکانت، ریمو و حذف کاربران، مسدود کردن شخص مورد نظر. به طور کلی نمی توان فالوورها را از دید همه ی افراد مخفی کرد، مگر اینکه از نرم افزارها و ربات های جانبی استفاده کنیم.

 

نوشتن دیدگاه