افزایش فالوور منطقه ای اینستاگرام چیست؟

افزایش فالوور با روش های مختلفی امکان پذیر است. یکی از تاثیرگذارترین روش ها، استفاده از لوکیشن یا منطقه ای است که در آن جا سکونت دارید. اگر می خواهید مشتریان بومی و منطقه ای به دست آورید، این حالت بهترین روش برای افزایش فالوور است. روش افزایش فالوور منطقه ای مشتریان بیشتری جذب صفحه اینستاگرامی شما می شوند.

موقعیت جغرافیایی (لوکیشن) اینستاگرام چیست

لوکیشن یا موقعیت جغرافیایی یکی از قابلیت های اپلیکیشن اینستاگرام است تا کسب و کارها و افراد بتوانند با پیج ها و صفحات منطقه ای که در آن جا هستند، ارتباط برقرار کنند. تعامل با افراد و مردم بومی در یک منطقه، یک روش افزایش فروش است به همین جهت با این قابلیت می توان با پیج های مختلف منطقه ای تعامل برقرار کرد. افزایش فالوور به روش لوکیشن یا منطقه ای بحثی است که امروزه برای رشد کسب و کارها بر سر زبان ها افتاده است. این روش گرچه زمان بر است اما در طولانی مدت می تواند فالوورهایی در منطقه خودتان برایتان به ارمغان آورد و این به معنی افزایش فروش و رشد کسب و کار است.با روش های مختلفی می توان اقدام به جذب فالوور منطقه ای کرد. در زیر به ذکر و توضیح این روش ها می پردازیم.

موقعیت جغرافیایی (لوکیشن) اینستاگرام چیست

  • استفاده از تراکت های تبلیغاتی
    با تراکت های تبلیغاتی پیج اینستاگرام خود را به کاربران منطقه معرفی کنید. تراکت تبلیغاتی هزینه کمی دارد. با پرداخت این هزینه و چاپ تراکت از فردی حرفه ای در زمینه پخش تراکت های تبلیغاتی کمک بگیرید تا با پخش تراکت ها در منطقه افراد را ترغیب به دنبال کردن پیج شما در اپلیکیشن اینستاگرام کند. طراحی تراکت از اهمیت بسیاری برخوردار است. طرح زیبا و خلاق در ذهن کاربران تاثیر مثبت می گذارد و آن ها را ترغیب به دنبال کردن پیج شخصی شما خواهد کرد.
  • تعامل با پیج های همکار در منطقه
    یکی دیگر از روش های افزایش فالوور منطقه ای تعامل با پیج های همکار در سطح منطقه است. صفحه های اینستاگرامی همکاران و حتی کسانی که در صنف کاری شما نیستند اما در منطقه ای که حضور دارید فعالیت می کنند را داشته باشید و با این پیج ها تعامل برقرار کنید. این مسئله به مرور زمان در جذب فالوور منطقه ای کمک خواهد کرد.
  • دعوت مشتریان به پیج اینستاگرامی
    اگر مرکز خدماتی یا فروشگاهی دارید، هر مشتری فرصتی برای افزایش فالوور است. از مشتریانی که به مرکزتان مراجعه میکنند درخواست کنید تا پیج و صفحه اینستاگرامی شما را دنبال کنند. برای ترغیب مشتری ها می توانید به ارائه تخفیف ها و دیگر خدمات در صفحه اینستاگرامی تان اقدام کنید.
    برای این کار چاپ کارت ویزیت و درج نام صفحه اینستاگرامی بر روی آن یکی از اقدامات مناسب است. با ارائه کارت ویزیت به مشتریان، به آن ها یادآوری می کنید که برای دفعه بعد هم به سراغ شما بیایند و از خدمات یا محصولات فروشگاه شما استفاده کنند.
  • درج آدرس در بالای پیج و پست ها
    آدرس و محل کارتان را بالای پیج درج کنید. مشتریان و فالوورهایی که از پیج شما بازدید می کنند، با دیدن آدرس و منطقه ای که در آن جا هستید، ترغیب می شوند که دنبال تان کنند. عدم وجود آدرس باعث ابهام فالوور در مورد محل کاری شما می شود و به همین جهت ممکن است مانند بسیاری از پیج های دیگر پیج شما را هم نادیده بگیرد. اگر آدرس را درج کنید، درصد بالایی امکان دارد کسانی که در منطقه تان حضور داشته و به پیچ می آیندو صفحه شما را دنبال می کنند. در پست ها نیز اقدام به درج آدرس کنید، چرا که اگر مشتریان و فالوورهای منطقه تان از طریق هشتگ یا اکسپلور پست تان را ببینند، به احتمال زیاد اقدام به فالوو کردن تان می کنند. اگر آدرسی در پست ها ذکر نکنید، ممکن است فالووری که می توانست تبدیل به مشتری شود به راحتی از کنار پست شما بگذرد و به آن توجه ای نداشته باشد. به طور کلی به هر روشی شده سعی کنید آدرس خود را به اشتراک بگذارید تا دیگران متوجه منطقه فعالیت تان شوند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
برنامه حذف موقت اکانت اینستاگرام

موقعیت جغرافیایی (لوکیشن) اینستاگرام چیست

استفاده از لوکیشن در استوری های اینستاگرام

علاوه بر پست ها، امکان درج لوکیشن در استوری اینستاگرام وجود دارد. فرض کنید فالوورهایی دارید که در شهرستان یا استان محل زندگی تان حضور دارند. این فالوورها به هر دلیلی ممکن است اطلاعی از این که شما در آن شهر هستید یا در کدام منطقه شهر فعالیت می کنند نداشته باشند. شما به واسطه ثبت لوکیشن و استفاده از عکس های باکیفیت و جذاب می توانید منطقه و محل کارتان را به آنها نشان دهید. استفاده از لوکیشن در استوری اینستاگرام در جذب فالوور منطقه ای تاثیرگذار است. اگر قصد دارید فالوررهایتان را به صورت منطقه ای افزایش دهید پس از این قابلیت به دفعات زیاد استفاده کنید. مثلا می توانید با هر بار عکس گرفتن از محصولات و درج شان در استوری، لوکیشن را ثبت کنید تا بازدیدکنندگان متوجه منطقه فروشگاه و مرکز خدماتی شما شوند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
بهترین کامنت برای جذب فالوور

استفاده از لوکیشن در استوری های اینستاگرام

ثبت موقعیت مکانی در پست ها

ثبت و افزودن موقعیت مکانی به پست های صفحه اینستاگرامی کمک می کند تا فالوورهای منطقه ای جذب پیج شما شوند. با افزودن موقعیت مکانی، نام موقعیتی که در آنجا حضور دارید بالای پست ها قرار میگیرد و افراد متوجه می شوند که در کدام قسمت شهر حضور دارید. این روش برای کافه ها، رستوران ها، هتل ها و فروشگاه های مختلف تاثیر به سزایی دارد. به واسطه فالوورهای منطقه ای می توان فروش اینستاگرامی یا جذب مشتری بسیار بالایی داشت و این قابلیت اینستاگرام به راحتی این امکان را به شما خواهد داد. برخی ممکن است اقدام به جستجوی پست ها در منطقه ای خاص کنند، اگر افراد منطقه ای که شما در آن حضور دارید را جستجو کنند به راحتی به پست ها و صفحه اینستاگرامی شما دسترسی پیدا می کنند. به طور کلی سعی کنید همواره پست های مختلفی منتشر و جدا از هشتگ های مرتبط با منطقه و شهرتان، از لوکیشن استفاده کنید تا فالوورهای منطقه خود را روز به روز بیشتر کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه شما می توانید با کارشناسان فالو با ما در ارتباط باشید. وبسایت فالو با ما در این زمینه مقالاتی دارد تا شما مطالعه کنید و اطلاعات خود را بالا ببرید.

نوشتن دیدگاه