Reach پست های اینستاگرام چیست

بسیاری از کاربرانی که فعالیت خود را بر روی پلتفرم اینستاگرام انجام می دهند و حساب کاربری خود را به نوع بیزینس تغییر داده‌اند، باید با کلمه Reach آشنایی داشته باشند. این قابلیت را که می توانید در بخش insights اینستاگرام و زیر پست های خود مشاهده کنید، در اصل برای حساب های کاربری که تجارت خود را در این پلتفرم انجام می ‌دهند، فعال می شود. بررسی حساب های کاربری تجاری در اینستاگرام به شکلی است که تمام آمار و ارقام کاربران و دنبال کنندگان، توسط الگوریتم های هوشمند تحلیل شده و رفتار آن ها در پیج مورد نظر، به خوبی آنالیز می شود. به عنوان مثال زمانی که به یک پیج تجاری مراجعه می کنید یا خود دارای یک حساب کاربری بیزینس در اینستاگرام هستید، می توانید عبارت View insights را در زیر پست های خود و سایر حساب های تجاری مشاهده کنید. یک سری آمارها و آیتم‌ های بدیهی را می توانید در این بخش مشاهده کرده و به خوبی تعداد کامنت یا لایک های موجود بر روی پست مورد نظر را آنالیز کنید.
در واقع این قابلیت به شکلی عمل می ‌کند که عدد نشان داده شده، تعداد اکانت های منحصر به فردی را بیان می کند، که اقدام به بازدید از پست های شما کرده اند. در کنار آن می توانید گزینه Saved post را مشاهده کنید که به شما تعداد ذخیره شدن پست ها توسط اکانت های مختلف را نمایش می دهد.

Reach پست های اینستاگرام چیست

قسمت ریچ در اینستاگرام کجاست

با وجود اینکه بسیاری از کاربران نوع عملکرد ریچ و ایمپرشن را با هم قاطی می کنند، ولی بد نیست بدانید که این قابلیت ها توسط الگوریتم های مختلف، اطلاعاتی متفاوت و کاربردی را با آنالیز دقیق در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می دهند.
اگر به پایین دو قابلیت که در بالا برای شما بیان کردیم نگاه کنید، می ‌توانید آمار اصلی شاملProfile Visits و Reach را مشاهده کنید، که اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهند. ریچ (Reach) تعداد دفعاتی که یک اکانت جدید و یونیک اقدام به بازدید از پست شما کرده است، را بیان می کند. در عین حال پروفایل ویزیت (Profile Visits) برای کاربرانی اطلاق می شود که تاکنون شما را دنبال نکرده اند و پس از دیدن آن پست از طریق اکسپلور یا اشتراک گذاری توسط سایر کاربران، وارد پروفایل شما شده اند و پست مورد نظر را مورد بازدید قرار داده اند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
بازیابی رمز اینستاگرام با شماره موبایل

قسمت ریچ در اینستاگرام کجاست

معنی Reach در اینستاگرام چیست

همانگونه که بیان کردیم بسیاری از کاربران ریچ را با ایمپرشن قاطی می کنند و بر این باورند که هر دوی آن ها یک قابلیت را برای شما بیان می کنند. با این وجود بد نیست بدانید که نوع اطلاعاتی که ریچ در اختیار شما قرار می دهد، بسیار جامع تر از اطلاعاتی هستند که توسط ایمپرشن به شما ارائه می شوند.
برای تعریف ریچ می توان بیان کرد که به تعداد کاربران یا اکانت های واحد و خاص گفته می‌ شود که پست و استوری شما را مورد مشاهده و بررسی قرار می دهند. در واقع این واژه را می توان به عنوان بازدید کننده یونیک در نظر گرفت. اگر به قسمت insights مراجعه کنید، متوجه می ‌شوید که یک عدد را به عنوان ریچ برای شما بیان می کند. به عنوان مثال اگر این عدد 100 باشد، یعنی 100 اکانت و کاربر مختلف و یونیک، پست و استوری شما را مورد بازدید قرار داده اند. توجه داشته باشید که بازگشت مجدد اکانت هایی که قبلا اقدام به مشاهده پست و استوری شما کرده اند، هیچگونه تأثیری در عدد نمایش داده شده نخواهد گذاشت. به عنوان مثال اگر کاربری ۵ بار دیگر پس از بازدید اولیه اقدام به مشاهده پست شما کند، بر مقدار ریچ عددی افزوده نخواهد شد. در این بین فراموش نکنید که می ‌توانید از روش ها و راهکارهای مختلفی مانند استفاده از لوکیشن، هشتگ و اشتراک گذاری پست توسط دیگران، سایر کاربران فعال در اینستاگرام را مجاب کنید که پست شما را مورد بررسی قرار دهند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

 

معنی Reach در اینستاگرام چیست

عدد Reach در اینستاگرام

تمام رقبای شما که فعالیت خود را بر پلتفرم اینستاگرام به منظور بهبود کسب و کار آغاز کرده اند، با استفاده از راهکارهای مختلف به دنبال جذب مخاطب و مشتری هستند. با این حال راهکارهایی در اختیار شما قرار می گیرند که می توانید با استفاده از آن ها کسب و کار خود را رونق بخشید. در این بین آنالیز عملکرد شما در اینستاگرام کمک می کند تا بتوانید فعالیت های خود را متناسب با اعداد و ارقام موجود انجام دهید. اگر به دنبال تحلیل و آنالیز نوع فعالیت های خود در اینستاگرام هستید، این اپلیکیشن به خوبی ارقام و اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهد. به عنوان مثال قابلیت ایمپرشن این شرایط را فراهم کرده که بتوانید تعداد بازدید های متعدد انجام شده از یک پست را دریافت کنید. برای درک بهتر این قابلیت می توانیم مثالی بیان کنیم. اگر یک کاربر چندین مرتبه اقدام به مشاهده پست های شما کند، این قابلیت تمام دفعات را جمع کرده و در قالب یک عدد برای شما نمایش می دهد. در عین حال عددی که در آن مشاهده می کنید، کاملا متفاوت با عدد نمایش داده شده در ریچ است.
حال تصور کنید که یک پست در اینستاگرام انتشار داده اید. اکنون ۵ کاربر با اکانت منحصر به فرد اقدام به مشاهده پست ارسال شده کرده اند. عددی که در بخش ریچ به شما نمایش داده می شود، بدون تردید ۵ است. با این حال ممکن است این عدد در قسمت ایمپرشن چندین برابر باشد. به عنوان مثال اگر یک کاربر چند دفعه قصد دارد پست ارسال شده را مورد بازدید قرار دهد، یک عدد به بخش ایمپرشن اضافه خواهد کرد.
بررسی کلی و تحلیل عددی قابلیت ریچ نشان می دهد، هر اندازه که بتوانید این عدد را افزایش دهید، در کسب و کار خود عملکرد موفق تری خواهید داشت. مجموعه فالو با ما به منظور کمک فردا به افرادی که قصد فعالیت در اینستاگرام را دارند، به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی خدمات خود را ارائه می دهد. اگر به دنبال پیشرفت و ارتقای کسب و کار خود در پلتفرم اینستاگرام هستید، می توانید با متخصصین فالو با ما در تماس باشید.

نوشتن دیدگاه