برگرداندن اکانت اینستاگرام

اینستاگرام مرکز زندگی اجتماعی ما است، به همین دلیل عدم دسترسی به آن به معنی عدم دسترسی به عکس‌ها، ویدیوها و به طور کلی خاطرات چند سال گذشته ما خواهد بود. گاهی اوقات میزان استفاده از این شبکه اجتماعی بیش از حد می ‌شود و تصمیم می‌گیرید برای مدتی اکانت خود را غیرفعال کنید. و یا حتی بدتر، ممکن است اکانت شما هک شده باشد و شخصی از محتوای شما برای ایجاد حساب‌های جعلی استفاده کند، چیزی که در چند وقت اخیر به طور فزاینده‌ای رایج شده است و به همین دلیل برگرداندن اکانت اینستاگرام امری مهم است.

برگرداندن اکانت اینستاگرام

راهنمای کامل بازیابی اکانت اینستاگرام

اگر به هر دلیل دسترسی به اکانت اینستاگرام خود را از دست داده‌اید، به شما پیشنهاد می ‌کنیم از راهنمای کامل بازیابی اکانت اینستاگرام استفاده کنید. برای کمک به شما در این فرآیند، ما این راهنمای مفید را برای بازگرداندن حساب اینستاگرام غیرفعال، هک شده یا حذف شده خود ایجاد کرده‌ایم. ابتدا وضعیت اکانت خود را مشخص کنید، سپس برای بازیابی آن اقدام فرمایید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
از کجا بفهمیم چه ساعتی پست گذاشتیم

راهنمای کامل بازیابی اکانت اینستاگرام

چه اکانتی را می‌توان برگرداند

طبق قوانین اینستاگرام، شما نمی‌توانید اکانت قبلی یا نام کاربری‌ که قبلاً استفاده می‌کرده اید را دوباره بازگردانید. دقت کنید که اگر اکانت شما به علت نقض کردن قوانین اینستاگرام مسدود شده باشد، دیگر قادر به بازیابی آن نخواهید بود. اینستاگرام راهنمایی دقیقی برای علت غیرفعال شدن حساب‌ها ارائه نمی‌ کند، ممکن است علت مسدود شدن اکانت شما نقض دستورالعمل‌های انجمن یا شرایط استفاده باشد. به طور کلی، مواردی مانند فعالیت‌ های غیرقانونی، نفرت پراکنی، برهنگی، انتشار مطالب تبعیض آمیز و خشونت تصویری، زمینه‌ای برای مسدود شدن اکانت شما هستند. متخلفان مکرر همچنین ممکن است حساب خود را بدون هیچ گونه رجوعی برای همیشه از دست بدهند.
اگر فکر می‌کنید اکانت اینستاگرام شما به اشتباه غیرفعال و از دسترس خارج شده است، ممکن است بتوانید با ورود به برنامه، وارد کردن نام کاربری و رمز عبور و پیروی از دستورالعمل‌های روی صفحه، نسبت به این تصمیم اعتراض کنید. اگر پیام غیرفعال (disabled) را نمی ‌بینید، ممکن است با مشکل ورود مواجه شده باشید. اگر حساب شما توسط شما یا شخصی با رمز عبور شما حذف شده باشد، راهی برای بازیابی آن وجود ندارد. می‌توانید یک حساب کاربری جدید با همان آدرس ایمیلی که قبلا استفاده می‌کردید ایجاد کنید، اما ممکن است نتوانید همان نام کاربری را دریافت کنید. با این وجود، اگر اکانت اینستاگرام خود را به طور موقت غیرفعال کرده باشید، می‌توانید هر زمان که می خواهید آن را دوباره فعال کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
بیو آماده اینستاگرام

چه اکانتی را می‌توان برگرداند

دلایل از دسترس خارج شدن اکانت اینستاگرام

اگر اکانت اینستاگرام شما از دسترس خارج شده است و اکانت خود را غیرفعال نکرده‌اید و دلیل آن را نمی‌دانید، باید شرایط استفاده اینستاگرام را بررسی کنید تا مشخص شود به چه دلیل اکانت شما بسته شده است. ممکن است شما با نقض قوانین اینستاگرام دیگر نتوانید اکانت خود را دوباره فعال کنید. قوانین اینستاگرام شامل موارد زیر می ‌شود:

  • باید حداقل 13 سال سن داشته باشید.
  • نباید اکانت خود را به شخص دیگری بفروشید یا انتقال دهید.
  • برای دسترسی به سایر اکانت‌ها نباید درخواست دریافت اطلاعات کنید.
  • شما نمی‌ توانید محتوای خشونت آمیز، تبعیض آمیز یا جنسی ارسال کنید.
  • نباید برای سایر کاربران هرزنامه (spam) ارسال کنید.
  • نباید با ابزارهای غیرمجاز مانند ربات ‌ها یا دستگاه ‌های خودکار اکانت ایجاد کنید.
  • نباید کاربر دیگری را از استفاده از اینستاگرام محدود کنید.
  • نباید هیچ ویروس یا کد مخربی را منتقل کنید.
  • نباید به API خصوصی اینستاگرام دسترسی داشته باشید.
  • هرگز از اینستاگرام برای مقاصد غیرقانونی استفاده نکنید.
  • شما مسئول هر اقدامی هستید که از طریق حساب کاربری‌ تان اتفاق می ‌افتد.
  • هرگز رمز عبور خود را با کسی به اشتراک نگذارید.

دلایل از دسترس خارج شدن اکانت اینستاگرام

روش‌های برگرداندن پیج اینستا

برای برگرداندن پیج اینستا چندین روش وجود دارد که در این راهنمای کامل بازیابی اکانت اینستاگرام، برای شما گردآوری شده‌ اند.

  • بازگرداندن پیچ اینستا به کمک ایمیل: اکانت اینستاگرام را روی گوشی خود باز کنید.
    در صفحه ورود، نام کاربری و رمز عبور اکانتی را که می‌ خواهید دوباره فعال شود را وارد کنید و دکمه loginرا بفشارید.
    اکنون فید باز می ‌شود و اکانت اینستاگرام شما به حالت عادی باز می‌ گردد.
    توجه: اگر اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کرده باشید، دوباره نمی‌ توانید آن را فعال کنید. در این حالت لازم است، برای ایجاد یک حساب کاربری جدید اقدام کنید.
    اگر ایمیل کلمه عبور اکانت اینستاگرام خود را فراموش کرده ‌اید مراحل زیر را به دقت انجام دهید:
    به وب سایت اینستاگرام مراجعه کنید.
    بر روی "رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟" کلیک کنید.
    ایمیل خود را در فیلد وارد کنید و روی "ارسال لینک دسترسی" کلیک کرده و سپس ایمیل خود را وارد کنید.
    اگر ایمیلی که وارد کرده‌اید صحیح باشد، یک پیام تأیید ظاهر می ‌شود. صندوق ورودی (inbox) ایمیل خود را بررسی کنید.
    یک ایمیل از اینستاگرام دریافت خواهید کرد که دکمه ‌ای برای وارد کردن خودکار حساب یا تغییر رمز عبور در آن وجود دارد. ممکن است از شما کدی بخواهند که از طریق پیامک به تلفن همراه شما ارسال خواهد شد.
    پس از اتمام مراحل ذکر شده می ‌توانید به اکانت اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید.
  • بازیابی پیج اینستا از طریق پیامک: هنگامی که به ایمیل خود دسترسی دارید، بازیابی پیج اینستا بسیار ساده است. اما اگر نتوانید حساب ایمیل خود را وارد کنید چه اتفاقی می ‌افتد؟ تا زمانی که به تلفن همراه خود (با شماره تلفن مرتبط با حساب اینستاگرام خود) دسترسی دارید، هیچ جای نگرانی وجود ندارد. برای بازیابی پیج اینستا از طریق پیامک مراحل زیر را با دقت دنبال کنید:
    وارد وب سایت اینستاگرام شوید.
    بر روی "رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟" کلیک کنید.
    این بار به جای وارد کردن ایمیل، شماره تلفن خود را در وارد کنید.
    بر روی "ارسال لینک دسترسی" کلیک کنید. اگر شماره شما صحیح باشد، یک پیام تأیید به شما نشان داده می‌شود.
    وارد قسمت پیام‌های دریافتی تلفن همراه خود شوید و پیامک اینستاگرام را پیدا کنید. این پیامک حاوی اطلاعاتی مانند: بازیابی اکانت اینستاگرام بدون ایمیل خواهد بود.
    روی لینک موجود در پیامک ضربه بزنید. این لینک شما را به اپلیکشین اینستاگرام متصل می ‌کند که می‌توانید مستقیماً رمز عبور خود را تغییر دهید.
    حتی اگر آدرس ایمیل حساب خود را به خاطر نمی‌ آورید یا به آن دسترسی ندارید، باز هم می‌توانید با استفاده از شماره تلفن خود وارد اکانت اینستاگرامتان شوید. در صورتی که اکانت اینستاگرام شما هک شده است و به هیچ وجه راهی برای بازیابی آن ندارید، به شما توصیه می ‌کنیم در اسرع وقت با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید. بهتر است مستقیماً برای آن ها ایمیل بنویسید: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
نوشتن دیدگاه