افزایش فالوور بدون فالو

بسیاری از پیج های اینستاگرامی به دلیل استفاده نادرست از الگوریتم های اینستاگرامی نمی توانند در مدت کوتاهی تعداد فالوئر های خود را افزایش دهند. استفاده از راه کار های اینستاگرامی که در نهایت باعث می شوند تعداد فالوور ها بالا روند نیازمند مهارت است. ممکن است برخی از پیج های اینستاگرامی را دیده باشید که با داشتن تعداد زیادی از فالوور ها اما تعداد فالویینگ های کمی را دارند و این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه تعداد فالوور های این پیج بدون فالو کردن بالا می رود؟
یکی از راه کار های بالا رفتن فالوور، بالا بردن تعداد فالو هاست یعنی شما اقدام به فالو کردن دیگر پیج ها می کنید و این پیج ها نیز به شما بک می دهند و شما را فالو می کنند.
این روش همیشه کارساز نیست و نمی تواند مخاطب های منسجم و همیشگی برای شما داشته باشد چرا که بسیاری از این پیج ها پس از بک دادن پیج مقابل، آن را آنفالو می کنند.
امروزه اینستاگرام را می توان از محبوب ترین شبکه های اجتماعی دانست که به دلیل داشتن مخاطبان زیاد، مکان مناسبی برای تبلیغ، بازاریابی و برندسازی محسوب می شود.
ارزش هر پیج اینستاگرامی با توجه به تعداد فالوور های آن تعیین می شود. افزایش تعداد فالوور های اینستاگرام را می توان به چندین روش بالا برد. خرید فالوور های فیک و ربات های اینستاگرامی از جمله را کار هایی هستند که می توان تعداد فالوئر ها را با آن ها افزایش داد.
اما آن چه باعث می شود که کسب و کار و فعالیت ها در اینستاگرام رشد و رونق داشته باشد تعداد فالوور های حقیقی است.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
افزایش فالوور در چند دقیقه

 

افزایش فالوور بدون فالو

راهکارهای افزایش فالوور بدون فالو

پروفایل جذاب و گیرا

اولین چیزی که در اینستاگرام به چشم می آید یک پروفایل جذاب و زیبا است تا بتوانند در جذب مخاطبین آنلاین موثر باشد. پروفایل اینستاگرام را به مثابه ویترین مغازه در نظر می گیرند.
تصاویر جذابی که مربوط به فعالیت است در پروفایل نشان از حرفه ای بودن دارد. بیو اینستاگرام نیز باید معرفی کننده پیج به ماطب باشد.

استفاده از هشتگ

استفاده مستمر از هشتگ های مرتبط با کسب و کار و فعالیتی که در اینستا دارید باعث می شود که پیج شما به افراد بیشتری نشان داده شود. یکی از قابلیت های اینستاگرام این است که افراد می توانند هشتگ ها را دنبال کنند و از این طریق به پست های جدید و قدیمی که با این هشتگ ها منتشر شده اند دسترسی داشته باشند.

تولید محتوای مستمر

تداوم در تولید محتوای مناسب به صورت پست و استوری به صورت بلند مدت باعث می شود که پست های اینستاگرامی بیشتر دیده شوند. باید سعی کنید حداقل روزانه یا با فواصل کوتاه زمانی در پیج خود فعالیت داشته باشید.

مسابقه و جایزه دادن

یکی از روش هایی که بسیاری از اینفلوئنسر ها برای بالا بردن لایک و کامنت و تعداد فالوور از آن استفاده می کنند این است که مسابقاتی را بر اساس نوع فعالیت خود طراحی می کنند و از بین فالوور ها یا لایک و کامنت ها به صورت قرعه کشی به برندگان جوایزی را اهدا می کنند. این روش در بالا بردن تعداد فالور بسیار موثر و کارآمد است.

انجام الگوریتم های اینستاگرام

برای بالا بردن تعداد فالوور های خود باید بتوانید درک درستی از الگوریتم های اینستاگرامی داشته باشید. به طور مثال استفاده از هشتگ هایی که ربطی به فعالیت یا پست های شما ندارند، یا خرید فالوور های فیک با الگوریتم های اینستاگرام در تناقض هستند و باعث افت بازدید پیج شما در اینستا می شود.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای

افزایش فالوور بدون فالو

افزایش فالوور بدون فالو با گروه فالوباما

با تمامی آموزش هایی که در زمینه بالا بردن تعداد فالوور های اینستا وجود دارد باز هم بسیاری از پیج ها فاقد تعداد فالوور لازم هستند و برای دیده شدن و تبلیغات و بازاریابی باید تعداد بیشتری فالوور داشته باشند. استفاده اصولی و درست از الگوریتم ها و قوانینی که در اینستاگرام وجود دارد ممکن است برای بسیاری از افراد و صاحبان مشاغل کارساده ای نباشد.
گروه فالوباما متشکل از یک مجموعه تخصصی است که با رعایت قوانین مربوط به اینستاگرام می توانند در کم ترین زمان ممکن فالوور های پیج شما را به تعداد بسیار بالایی ارتقا دهند.
این مجموعه با بررسی حرفه ای پیج شما، تمامی مواردی که باعث بیشتر دیده شدن آن شود را در نظر می گیرند و متناسب با نیاز پیج و نیاز جامعه محتوای لازم برای شما را تولید می کنند.
در واقع گروه فالوباما این حاشیه امنیت را برای پیج شما به وجود می آورد که در مدت کوتاهی تعداد زیادی فالوور واقعی را در صفحه خود داشته باشید. برای اطلاع بیشتر از خدمات گروه فالوباما می توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه