برگرداندن پیج اینستاگرام بدون رمز | فراموش کردن رمز اینستاگرام

این روزها هر فردی حداقل یک حساب کاربری در اینستاگرام دارد. عضویت در اینستاگرام تنها نیاز به اطلاعاتی همچون نام کاربری و رمز عبور دارد. شما می توانید در اولین بار از ورود خود به برنامه، رمز یا پسورد موردنظرتان را ذخیره کنید تا نیازی به وارد کردن مجدد آن در هربار استفاده از اینستاگرام نباشد. این موضوع، گاهی منجر به فراموش کردن رمز اینستاگرام توسط کاربر می شود که البته راه های مختلفی برای حل این مشکل وجود دارد. در این مقاله مطالب مفیدی جهت بازیابی و برگرداندن پیج اینستاگرام بدون رمز به شما ارائه می دهیم.

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق گوگل

تنها با یک سرچ و جستجوی ساده می توانید راهکارهای مختلف و کاربردی درخصوص برگرداندن پیچ اینستاگرام خود پیدا کنید. یکی از این راه ها، بازیابی رمز اینستاگرام از طریق گوگل است که در این بخش به توضیح این روش می پردازیم. در قسمت تنظیمات اینستاگرام، گزینه ای وجود دارد به اسم ورود دو مرحله ای (two-factor authentication)، در صورتیکه این گزینه را از ابتدای کار فعال کنید، می توانید در زمان فراموشی رمز عبور از طریق راهکارهای ارائه شده این بخش، پیج خود را بازیابی کنید.
بخش ورود دو مرحله ای در زمان فراموشی رمز، به شما استفاده از برنامه Google authentication را پیشنهاد می کند. Google authentication برنامه ای است که شرکت گوگل آن را توسعه داده و از نظر امنیتی بسیار حفاظت شده است. این برنامه با اتصال به اینستاگرام، کدی شش رقمی را جهت بازیابی رمز اینستاگرام به شما ارائه می دهد. این کد یکبار مصرف است و شما در زمان 60 ثانیه می توانید به کمک آن پیج اینستاگرام خود را بازیابی کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
بهترین سایت افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

برگرداندن پیج اینستاگرام بدون رمز | فراموش کردن رمز اینستاگرام

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق سایت اینستاگرام

قطعا در هنگام بروز هرگونه مشکلی سایت اصلی، به عنوان منبع و مرجع شناخته می شود و می توان در صورت بروز مشکل به سایت مربوطه مراجعه کرد. فراموشی رمز عبور اینستاگرام می تواند برای هر فردی و به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. یکی از روش های کارآمد برای حل مشکل فراموشی رمز عبور، بازیابی رمز اینستاگرام از طریق سایت اینستاگرام است. برای آشنایی با چگونگی انجام این کار، مطالب این بخش می تواند برای شما مفید واقع شود.
اولین کار، مراجعه به www.instagram.com است. این سایت در ابتدای ورود شما، یک صفحه لاگین در مقابلتان قرار می دهد، که در پایان این صفحه با گزینه فراموشی رمز عبور) (forgot passwordمواجه خواهید شد. با وارد شدن به این قسمت، شما می توانید نام کاربری خود را وارد کنید. در این بخش، باتوجه به اینکه شما از قبل پیج خود را با هریک از گزینه های ایمیل یا شماره همراهتان تایید کرده باشید، کد بازیابی رمز اینستاگرام به یکی از آن ها ارسال خواهد شد و به کمک آن می توانید مجددا صفحه اینستاگرامتان را راه اندازی و استفاده کنید.

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک

از دیگر روش هایی که به هنگام فراموشی رمز عبور اینستاگرام می توان به کار برد، بازیابی از طریق پیامک است. گاهی افراد به دلایل مختلفی از وارد کردن شماره همراه و تایید آن برای ساخت صفحه اینستاگرام، خودداری می کنند که در این صورت شما نمی توانید از طریق پیامک مشکل خود را حل کنید. اما اگر صفحه اینستاگرام خود را به کمک شماره همراه تایید کرده اید، می توانید به راحتی از این روش کمک بگیرید.
در بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک به چند نکته مهم باید توجه داشته باشید.

  • از خاموش بودن فیلترشکن اطمینان حاصل کنید
  • در صورتیکه لینک مربوط به بازیابی برای شما پیامک نشد بهتر است تا 48 ساعت بعد مجددا اقدام به بازیابی کنید.
  • از تکرار بیش از حد برای ارسال شدن کد و لینک بازیابی خودداری کنید و کمی در دریافت این لینک از سوی اینستاگرام صبور باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
تجربه افزایش فالوور اینستاگرام

برگرداندن پیج اینستاگرام بدون رمز | فراموش کردن رمز اینستاگرام

بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن

گاهی اوقات افراد و کاربران فضای مجازی، تمایلی به وارد کردن ایمیل و شماره همراه خود برای تایید اینستاگرام ندارند. از این رو زمانی که با مشکل فراموشی رمز عبور خود مواجه می شوند، نمی توانند کد مبنی بر بازیابی رمز عبور را از این دو مسیر دریافت کنند. برای چنین مواردی نیز باید راه هایی وجود داشته باشد تا بتوان به بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن پرداخت.
اما شاید در این مورد، کمی کار برای بازگرداندن پیج سخت باشد، چرا که شما هیچ اطلاعات درست و کافی برای صحت سنجی در اختیار اینستاگرام قرار نداده اید. با این وجود برخی برنامه ها و آموزش های کاربردی در گوگل می توان یافت که به کمک آن ها امکان بازیابی رمز وجود دارد. یکی از این برنامه ها، 4uKey است. این برنامه را نصب کنید. در قدم بعدی گوشی خود را به کامپیوتر وصل کرده روی گزینه Start scan کلیک کنید.
بعد از اندکی صبر وارد برنامه شده و به قسمت website & App password بروید. این برنامه به راحتی تمامی پسوردهای شما از جمله پسورد اینستاگرام را در اختیارتان قرار می دهد. علاوه بر این گونه برنامه های کاربردی، روش های دیگری نیز جهت بازیابی رمز اینستاگرام وجود دارد که چندی پیش به این روش ها پرداختیم.

فراموش کردن رمز اینستا

فراموش کردن رمز اینستا به دلیل مشغله های زیاد و استفاده از برنامه ها و اپلیکیشن های مختلف، امری شایع بین کاربران فضای مجازی است و ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. روش های زیادی برای حل این مشکل وجود دارند که هریک بسته به شرایط شما می توانند مفید و کاربردی باشند. بهترین راه در هنگام بروز این مشکل، مراجعه به سایت های معتبری است که راهنمایی های جامع و کاملی در این زمینه، در اختیار شما قرار می دهند.


برگرداندن پیج اینستاگرام بدون رمز | فراموش کردن رمز اینستاگرام

سایت فالو با ما، یکی از سایت های فعال در این زمینه است که به صورت تخصصی به بیان راهکارهای لازم می پردازد و روش های مختلف و در عین حال راحت را جهت بازیابی رمز اینستا در دسترس عموم افراد قرار می دهد. این سایت هر آنچه را که باید درخصوص فضای مجازی و رفع مشکلات مربوط به آن بدانید، به صورت تخصصی به شما آموزش می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با فالو با ما همراه باشید و از خدمات این فروشگاه استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پیج اصلی تتلو و سایر پیج های پرحاشیه ایرانی با ما در فالو با ما همراه شوید.

 

 

 

نوشتن دیدگاه