افزایش فالوور اینستاگرام

با افزایش محبوبیت اینستاگرام این شبکه اجتماعی به مرور زمان مورد استقبال و توجه بازاریابان و برندهای مختلف قرار گرفت. در نتیجه امروزه شاهد محتواهای متنوع و جذابی در این پلتفرم به منظور جذب فالوور بیشتر هستیم. افزایش فالوور اینستاگرام به کسب و کارها کمک می کند و باعث می شود سریع تر رشد کرده تا پیام خود را به افراد بیشتری برسانند. روش های مختلفی برای جذب مخاطبان بیشتر به پیج های اینستاگرامی وجود دارد. در این مقاله با برخی نکات و روش ها در این خصوص آشنا می شوید.

نکاتی که باید برای افزایش فالوور اینستاگرام بدانید

بسیاری از افراد تلاش می کنند که با جذب فالوور فیک صفحه اینستاگرام خود را ارتقاء دهند. به یاد داشته باشید که این اقدام در کوتاه مدت و بلند مدت هیچ نتیجه مثبتی را برای پیج شما به همراه ندارد. در این رابطه به نکات زیر توجه کنید:

  • با دیگر صفحات اینستاگرامی فعال در حوزه کاری خود همکاری و تعامل داشته باشید. پیج های موفق و معتبر را به دنبال کننده های خود معرفی کنید تا توسط آن ها معرفی شوید.
  • برگزاری جلسات لایو راهی موثر برای برقراری ارتباط نزدیکتر با مخاطبان است. بنابراین همیشه در کنار مخاطبان خود باشید و به سوالات آن ها پاسخ دهید.
  • یکی دیگر از راه های افزایش فالوور استفاده از قسمت لوکیشن برای بیشتر دیده شدن پست ها است. بدین ترتیب کاربرانی وجود خواهند داشت که از این طریق به محتوای شما دسترسی پیدا می کنند.
  • هیچ وقت سعی نکنید که الگوریتم های هوشمند اینستاگرام را گول بزنید! بهترین راهکار برای جذب فالوور در این شبکه اجتماعی تولید محتوای جذاب و جدید و صبر داشتن در کنار استمرار و تلاش است.

افزایش فالوور اینستاگرام

برای افزایش فالوور اینستاگرام چه استراتژی هایی را در پیش بگیریم؟

به یاد داشته باشید که بازاریابی محتوایی نتایج مثبت خود را در بلند مدت نشان می دهد. بنابراین افزایش فالوور کاری نیست که در یک هفته قابل انجام باشد. در ادامه چند روش کاربردی برای رشد سریع تر پیج اینستاگرام شرح داده شده است.

تدوین استراتژی محتوایی برای صفحه اینستاگرام
اولین سوالی که در ابتدا باید از خود بپرسید این است که هدف شما از فعالیت در این شبکه اجتماعی چیست؟ همچنین شما باید برای شروع تولید محتوای خود علاوه بر تعیین هدف آن را برای جامعه ای خاص ایجاد کنید. بدون مشخص کردن جامعه هدف، مخاطبانی از همه قشرهای مختلف خواهید داشت که تاثیر زیادی بر پیشرفت پیج شما ندارند. برای نوشتن استراتژی محتوا باید سوالات زیر را در نظر داشته باشید:

  1. قصد بیان چه مطلبی دارم؟
  2. قصد انتقال پیام خود را به چه کسانی دارم؟
  3. چرا می خواهم چنین پیامی را به مخاطبان خود برسانم؟
  4. با چه لحنی تمایل دارم که محتوای خود را ارائه دهم؟

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
جستجو در اینستاگرام بر اساس شهر

فالوور اینستاگرام

داشتن هویت مشخص برای صفحه اینستاگرام
اولین قدم برای افزایش فالوور اینستاگرام داشتن هویت مشخص برای پیجتان است. در حقیقت اولین برخورد کاربران شبکه های اجتماعی با هویت بصری صفحه شما بسیار مهم است. بنابراین قسمت بیو (Bio)، رنگ ها و طرح های صفحه شما باید نشان دهنده شخصیت حساب کاربری شما باشد.
آیا یک شخص یا برند معتبر در حوزه مسائل تخصصی هستید؟ آیا دسته خاصی از افراد جامعه را مورد هدف قرار داده اید؟ آیا هنگام صحبت با مخاطبان خود لحن صمیمی تر و خودمانی تری دارید؟ پاسخ تمام این سوالات و بسیاری پرسش های دیگر را باید در قسمت بیو به خوبی پوشش دهید.
برای مثال نام کاربری دشواری برای صفحه اینستاگرام خود انتخاب کنید. این امر در پیدا کردن یا تگ کردن پیج اینستاگرام شما توسط دیگران موثر است. بنابراین بهتر است که برای نام کاربری صفحه خود از اعداد و کاراکترهای خاص استفاده نکنید.

استمرار در تولید محتوا در اینستاگرام
یکی از فاکتورهای مهم در فضای اینستاگرام تولید و انتشار محتوا به صورت مستمر است. شما باید سعی کنید که همواره در یاد مخاطبان خود باقی بمانید و برای انجام این کار باید دائما فعال باشید. همچنین با پیدا کردن زمان مناسب پست های خود را در ساعتی انتشار دهید که کاربران بیشتری فعال هستند. برای کسب این اطلاعات می توانید از بخش insights کمک بگیرید.

فالو با ما: افزایش فالوور اینستاگرام شما

سایت خرید فالوور اینستاگرام فالو با ما کادر پشتیبانی حرفه ای و همیشه آنلاینی دارد که در صورت بروز مشکل، اقدام به رفع آن در سریع ترین زمان ممکن می کند. فالو با ما همواره در تلاش است که با ارائه با کیفیت ترین پنل های افزایش فالوور اینستاگرام و سرویس های دیگر، رضایت مشتریان خود را جلب کند. همچنین این سایت به صورت شبانه روزی سعی می کند که سفارشات مشتریان را در کوتاه ترین زمان تحویل دهد.
در حقیقت شما مشتری گرامی با ثبت سفارش در این سایت به سیستم اولویت بندی ما منتقل می شوید. سپس به صورت منظم و با رعایت کامل قوانین اینستاگرام فالوور، لایک یا بازدید برای پیج خود دریافت می کنید. لازم به ذکر است که تمام این خدمات به صورت کاملا اتوماتیک به شما عرضه می گردد.

 

نوشتن دیدگاه