الگوریتم اینستاگرام برای استوری

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که اساس ترتیب بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام چگونه است؟ اساس ترتیب ویو استوری اینستاگرام بر چه الگوریتمی استوار است؟ اصلاً چرا همواره برخی افراد خاص را در بالاترین قسمت لیست بازدیدکنندگان مشاهده می کنید؟
هنگام بازدید از استوری اینستاگرام سوالات بسیاری می تواند به ذهن کاربران به خطور کند. علاوه بر سوالاتی که معمولاً کاربران با آن مواجه می ‌شوند، می‌ توان به ابهاماتی دیگر نیز اشاره نمود. آیا شما قادر هستید چند حساب کاربری مورد نظر را در قسمت بالای بازدید کنندگان استوری خود قرار دهید یا خیر؟
بررسی الگوریتم اینستاگرام نشان می دهد که این الگوریتم بسیار پیچیده است و این اپلیکیشن برای هر بخش الگوریتم های منحصر به فردی را دارد.

ارتباط ترتیب بازدیدکنندگان استوری و الگوریتم های اینستاگرام

در حالت کلی اپلیکیشن هوشمند اینستاگرام به گونه ای طراحی شده که الگوریتم های منحصر به فردی برای تمام بخش ‌های خود دارد. یکی از بخش‌ های مهم در این اپلیکیشن بخش استوری است که کاربران علاقه زیادی به آن دارند. بررسی الگوریتم استوری می تواند نکات جالب را به شما نشان دهد. هنگام مراجعه به اپلیکیشن اینستاگرام در بخش استوری می ‌توانید کاربرانی را مشاهده کنید که همواره در ابتدای صفحه به شما نمایش داده می شوند. بد نیست بدانید که حساب کاربری هایی که در این محل قرار دارند مربوط به کاربرانی است که تعامل بسیار بالایی با شما دارند. در طرف مقابل استوری هایی که شما در اینستاگرام انتشار می دهید، برای این افراد در ابتدای صفحه استوری ها نمایش داده می شود.
با این وجود با بررسی ویژگی های الگوریتم اینستاگرام جهت بازدید استوری می ‌توان به قابلیت تفکیک آن برای بازدید کنندگان زیر ۵۰ نفر و بالای ۵۰ نفر اشاره نمود. چنانچه استوری شما را کمتر از ۵۰ نفر ببینند، اپلیکیشن اینستاگرام به صورت تقویمی ترتیب بازدید کنندگان را برای شما نمایش خواهد داد. با این حال اگر فالوورها و بازدید کنندگان استوری زیاد باشند، ترتیب نمایش آن ها بر اساس سیستم رنکینگ خواهد بود. منظور از سیستم رنکینگ برای ترتیب بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام کاربرانی است که گفت و گوی دایرکت، لایک و کامنت بیشتری با شما رد و بدل کرده و در حالت کلی تعامل بیشتری با شما داشته اند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه اینستاگرام را رایگان کنیم

ارتباط ترتیب بازدیدکنندگان استوری و الگوریتم های اینستاگرام 

الگوریتم اینستاگرام برای بازدید استوری

همانگونه که عنوان شد، اینستاگرام یک الگوریتم ویژه برای بخش استوری اینستاگرام قرار داده است. شما قادر هستید از الگوی موجود پیروی کرده و به راحتی بازدید کننده های استوری خود را مدیریت نمایید. در واقع ساختار الگوریتم به کار رفته در این بخش از اپلیکیشن اینستاگرام به گونه ای است که با تعاملات اینستاگرامی شما همراه خواهد بود. به عنوان مثال اگر استوری در اینستاگرام منتشر کنید و به قسمت ویو های آن مراجعه نمایید، خواهید دید که دوستان و آشنایان نزدیک شما در بالاترین قسمت لیست قرار دارند. استوری شما برای افراد نزدیک و دوستان شما در ابتدای صفحه استوری قابل دیدن خواهد بود.
هوش مصنوعی به کار رفته در اپلیکیشن اینستاگرام به گونه ای است که اگر شما در طول روز چندین بار استوری منتشر کنید، باز هم در معرض دید دوستان و آشنایان قرار خواهید گرفت.

الگوریتم اینستاگرام برای بازدید استوری 

نکاتی در مورد بازدیدکنندگان استوری در اینستاگرام

بررسی کلی الگوریتم استوری اینستاگرام نشان می دهد که نکات قابل توجهی در این زمینه وجود دارد. با ما همراه باشید تا نکاتی را در این زمینه با شما در میان بگذاریم.

  • تعداد بازدید یک کاربر از استوری چند بار بوده است؟
    بسیاری از کاربران با این سوال مواجه می ‌شوند که یک کاربر چند بار استوری او را دیده است. بد نیست بدانید که شما هیچ روش مستقیمی برای دریافت این اطلاعات ندارید. در واقع هر اندازه که شما استوری شخصی را ببنید، یا سایر کاربران استوری های شما را ببینند، نام کاربری او تنها یک بار در لیست بازدیدکنندگان شما نمایش داده خواهد شد. با وجود اینکه برخی معتقدند بازدید چند باره از یک استوری می ‌تواند شخص مورد نظر را به بالای لیست برساند، ولی این ایده تا به حال اثبات نشده است.
  • دلیل مات شدن سین کنندگان استوری چیست؟
    شاید شما نیز تاکنون با این حالت مواجه شده اید که افرادی که نام آن ها در لیست بازدید کنندگان استوری دیده می شود، نام کاربری شان به صورت مات یا کمرنگ نمایش داده می شود. در پاسخ به این سوال باید بدانید که این حالت مربوط به وقتی است ک شما پیش از این کاری کرده اید تا شخص مورد نظر استوری های شما را نبیند و درواقع او را هاید کرده اید و بعد از مدتی او را از حالت هاید خارج کرده اید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه خود را در اینستاگرام مخفی کنیم

 نکاتی در مورد بازدیدکنندگان استوری در اینستاگرام

نحوه مدیریت ترتیب بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام

اگر علاقه مندید که نحوه ترتیب بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام خود را مطابق با نیاز خود مدیریت کنید لازم است که با پیروی کردن از الگوریتم های ارائه شده توسط اینستاگرام به این مهم دست یابید. همانگونه که عنوان کردیم شما چند راهکار جهت مدیریت و تنظیم بازدیدکنندگان دارید. بررسی این الگوریتم ها نشان می دهد که شما می توانید این قسمت را مدیریت کنید. در واقع رفتار کلی شما به عنوان مهمترین عامل تاثیرگذار در این زمینه شناخته می شود. همراه مجموعه فالو با ما باشید تا اطلاعات کافی را در این زمینه به شما ارائه دهیم.

  • مشاهده صفحه پروفایل کاربر
    اگر علاقه مندید که استوری های یک کاربر همواره در ابتدای صفحه برای شما وجود داشته باشد می توانید به تعداد دفعات زیاد به صفحه پروفایل شخص مورد نظر مراجعه کنید. شما با این کار به اینستاگرام سیگنال می ‌دهید که پیج مورد نظر برای شما اهمیت زیادی دارد.
  • مشاهده استوری
    یکی دیگر از مواردی که می ‌تواند شما را به هدف مورد نظر برساند، مشاهده استوری کاربری است که قصد دارید آن را در ابتدای لیست بازدید کنندگان خود قرار دهید.
  • گفتگو در دایرکت
    از عوامل موثر در تغییرات مورد نیاز برای الگوریتم استوری اینستاگرام چت کردن در دایرکت به شمار می ‌رود. چنانچه با کاربر مورد نظر به دفعات گفت و گو کنید، به اینستاگرام می فهمانید که فرد مورد نظر برای شما مهم است و تعامل بالایی با شما دارد.
  • لایک و کامنت
    ابتدایی ترین و آسان ترین روش برای برقراری تعامل، لایک و کامنت در اینستاگرام است. شما با این روش ساده به راحتی می توانید مدیریت و کنترل خود را بر ترتیب بازدیدکنندگان استوری بهبود بخشید.

نکاتی در مورد بازدیدکنندگان استوری در اینستاگرام 

سوالات متعددی برای کاربران در زمینه الگوریتم های موجود در اینستاگرام وجود دارد. ما در مجموعه فالو با ما با ارائه اطلاعات جامع در رابطه با اینستاگرام به شما کمک می کنیم که دانش خود را در زمینه های مختلف افزایش دهید.

نوشتن دیدگاه