چگونه اینستاگرام را رایگان کنیم

استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام بسیار پرطرفدار است. همه ما یک حساب شخصی داریم و مرتباً به صورت روزانه به این حساب شخصی خودمان سر می زنیم. کاربران زیادی در اینترنت هستند که علاقه دارند تجربیات شخصی روزانه شان را با فالوور های خود به اشتراک بگذارند و اگر از مکانی دیدن می کنند و یا به رستوران خاصی می روند، آن را به دوستانشان نیز معرفی کنند. اگر شما هم علاقه دارید پیج دوستانتان را ببینید و درباره اتفاقات روزمره آن ها بیشتر بدانید، قطعاً زمان زیادی را در اینستاگرام سپری می کنید.
زمان زیادی که شما در اینستاگرام سپری می کنید، مقدار بسیار بالایی هم اینترنت نیاز دارد. به دلیل اینکه اینستاگرام شامل تعداد زیادی عکس و ویدئو است، مصرف اینترنت آن خیلی بالا است. به همین خاطر ممکن است بسیاری از کاربران به این فکر کنند که چگونه اینستاگرام را رایگان کنیم؟ یا چه کار کنیم که مصرف اینترنت اینستاگرام کم شود؟ با توجه به اینکه شبکه ‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و یا یوتیوب کاربران زیادی دارند و همگی آن ها به صورت روزانه در این شبکه ‌های اجتماعی فعالیت دارند و تجربه‌ های خودشان را به اشتراک می‌ گذارند، هنگام استفاده از این شبکه های اجتماعی اینترنت زیادی مصرف می شود. اینکه ما تصور کنیم امکان رایگان کردن اینستاگرام وجود دارد، چندان درست نیست و نمی توان کاملاً به صورت رایگان از اینستاگرام استفاده کرد؛ اما به این زودی ناامید نشوید. درست است که نمی‌ توان اینستاگرام رایگان کرد؛ اما با استفاده از ترفند های ساده ای می توان کاری کرد که مصرف اینترنت کم شود.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

چگونه اینستاگرام را رایگان کنیم

امکان رایگان کردن مصرف اینترنت برای اینستاگرام وجود ندارد

همان طور که اشاره شد اینستاگرام مملو از عکس و ویدیو هایی است که به صورت خودکار پخش می ‌شود. قطعاً این حجم بالا از ویدئو و عکس، اینترنت بالایی مصرف می ‌کند. روش ‌هایی وجود دارد که می ‌توان با استفاده از آن ها محدودیت مصرف اینترنت را در اینستاگرام تنظیم کرد. به عنوان مثال می توانید در قسمت تنظیمات اینستاگرام پخش خودکار ویدیو را قطع کنید. همین ترفند ساده مصرف اینترنت را تا حد زیادی کاهش می دهد. درست است که امکان رایگان کردن مصرف اینترنت برای اینستاگرام وجود ندارد، اما با چنین تنظیماتی و استفاده از بعضی گزینه ‌ها مانند Data Saver یا Cellular Data Use می توانید عدم پخش ویدئو به صورت خودکار را فعال کنید. بعضی روش ‌ها هم هستند که با استفاده از آن ها و تغییر دادن تنظیمات گوشی همراه، می توانید مصرف اینترنت اینستاگرام را کاهش دهید. در بخش بعدی با ما همراه باشید تا راهکارهایی برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام از طریق تنظیمات گوشی و تنظیمات اینستاگرام ارائه نماییم. برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام از طریق تنظیمات گوشی مراحل زیر را دنبال کنید.

چگونه اینستاگرام را رایگان کنیم

راهکارهایی برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

در این قسمت به راهکارهایی برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام می پردازیم

  1. در مرحله اول وارد تنظیمات تلفن همراه خود شوید.
  2. گزینه Data Using یا مصرف داده را انتخاب کنید.
  3. در قسمت فهرست های موجود در تلفن همراه خود، برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و انتخاب کنید. حالا در این صفحه اینترنت مصرف شده توسط این برنامه قابل مشاهده است و شما متوجه می شوید در سه ماه گذشته چه مقدار اینترنت مصرف کرده اید.
  4. با انتخاب گزینه گزینه محدود کردن مصرف داده پس زمینه، یا Ristrict Background Data می توانید میزان مصرف داده را کم کنید. ممکن است پس از انتخاب این گزینه با یک پیغام روبه‌رو شوید که به شما هشدار می دهد، تمام برنامه هایی که به داده های پس زمینه وابستگی دارند، در صورت در دسترس نبودن وای فای متوقف می ‌شوند. روی OK ضربه بزنید و روش های مناسب تری برای تنظیم محدودیت اینترنت مصرف شده پیدا کنید.


گاهی اوقات بعضی از برنامه ها حتی در صورت بسته بودن هم وقتی گوشی به اینترنت وصل شود به صورت خودکار اطلاعات خود را به ‌روز رسانی می ‌کنند و اگر داده های پس زمینه آن ها را غیر فعال کنید، ممکن است در کارکرد آن ها خللی وارد شود. راهکار دیگری نیز وجود دارد که می‌ توان با استفاده از آن، مصرف اینستاگرام را کاهش داد و آن هم غیر فعال کردن اعلان های برنامه اینستاگرام است. وقتی اعلان های این برنامه فعال نباشند و در قسمت تنظیمات گوشی آن ها را غیر فعال کنید، کمتر به اینستاگرام سر می زنید.

  • برای انجام این کار مانند هر تنظیم دیگری پس از وارد شدن به تنظیمات گوشی، گزینه اعلان ها یا Notification را انتخاب کنید.
  • حالا گزینه Advanced و پیشرفته را انتخاب کنید و از میان برنامه ها اینستاگرام را انتخاب کنید.
  • سپس گزینه Allow Notification یا مجاز کردن اعلان ها را غیر فعال کنید.

روش ‌های دیگری نیز برای کم کردن مصرف اینترنت اینستاگرام وجود دارد؛ مانند غیر فعال کردن به روز رسانی اینستاگرام در گوگل پلی به صورت خودکار، برای مشاهده مراحل انجام این تنظیمات وب سایت فالو با ما مراجعه نمایید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

چگونه اینستاگرام را رایگان کنیم

تنظیم محدودیت مصرف اینترنت در اینستاگرام

جهت تنظیم محدودیت مصرف اینترنت در اینستاگرام از طریق تنظیمات برنامه اینستاگرام، مراحل زیر را به دقت دنبال کنید.

  1. برنامه اینستاگرام را باز کنید و وارد قسمت پروفایل شخصی خود شوید.
  2. بالای صفحه یک دکمه وجود دارد که سه خط روی هم قرار دارد، آن را انتخاب کنید.
  3. حالا از بین گزینه های موجود تنظیمات یا را Setting انتخاب کنید.
  4. سپس گزینه Account یا حساب را انتخاب کرده و در آخر کلمه Cellular Data Use را بزنید و تنظیمات مصرف اینترنت را انجام دهید. اگر Data Saver را فعال کنید، ویدیو ها به صورت خودکار باز نمی شوند و یا می توانید خودتان انتخاب کنید چه زمانی وضوح ویدیو ها بالا باشد. هنگامی که از داده ها استفاده می کنید یا هنگامی که از وای فای استفاده می‌کنید. اگر گزینه Never یا هرگز را انتخاب کنید، همیشه ویدیو ها با وضوحی کمتر برای شما به نمایش در می آیند و مصرف اینترنت شما کاهش می یابد.

البته انتخاب گزینه ها به خود شما بستگی دارد؛ اما استفاده از راهکار ها برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام در گوشی های مختلف ممکن است متفاوت باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مراحل تنظیم محدودیت مصرف اینترنت در اینستاگرام وب سایت فالو با ما مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه