کامنت ‌‌های پین شده اینستاگرام؛ روش های استفاده از کامنت ‌های پین شده برای کسب و کارها

کامنت‌ ها گسترده ترین بستر ارتباط جمعی در برنامه اینستاگرام هستند که محبوبیت بالایی بین کاربران آن دارند. در حقیقت کامنت ها یک سلاح موثر در اینستاگرام به شمار می آیند. شاید بیشتر ما تاثیر منفی کامنت ها را به یاد آوریم، ولی از تاثیر مثبت و به سزای آن نیز نمی‌ توان چشم پوشی کرد. اما چگونه می توان کامنت های مثبت را در صدر نظرات قرار داد؟ 

اینستاگرام برای افزایش این اثر مثبت و همچنین برای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی امکان پین کردن کامنت ها را فراهم کرده است. اما سوال اصلی اینجاست: چگونه می توان کامنت ها را در این برنامه محبوب پین کرد؟ همچنین از این امکان جدید اینستاگرامی چگونه برای افزایش میزان درآمد می توان استفاده کرد؟ در این متن قصد داریم به روش های استفاده از کامنت های پین شده اینستاگرام برای کسب و کار و مهمتر از آن نحوه پین کردن نظرات در اینستاگرام بپردازیم. ما را تا پایان این متن همراهی کنید.

نحوه پین کردن کامنت در اینستاگرام

نحوه پین کردن کامنت در اینستاگرام

اگر نگاهی کوتاه به چند پست آخر یک سلبریتی ایرانی یا خارجی بندازید، متوجه کامنت های پین شده اینستاگرام در قسمت نظرات پست او خواهید شد. کامنت هایی که پین می شوند در کنار خود یک سنجاق کوچک دارند. سنجاق کوچکی که آن ها را در صدر نظرات قرار داده است. 

این امکان به صاحب پیج کمک می کند که پیام های مورد علاقه ای که به نوعی برای او اهمیت یا حتی فایده دارد مورد توجه تمامی فالوورهایش قرار گیرد و در سیل کامنت ها گم نشود. پین کردن کامنت ها ساده تر از آن چیزی است که تصورش را می کنید. تنها کافی است که مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید و پس از چند بار امتحان کردن آن را به طور کامل فرا بگیرید.

1. ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز کنید.

2. برای وارد شدن به صفحه شخصی خود روی گزینه آیکون کاربر یا عکس‌ پروفایل‌ تان کلیک کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

 نحوه پین کردن کامنت در اینستاگرام

روی آیکون نشان داده شده در تصویر فوق کلیک کنید که به صفحه شخصی‌ تان در اینستاگرام دسترسی پیدا نمایید.

3. روی یکی از پست‌ هایتان کلیک کنید. سپس وارد بخش نظرات شوید.

4. در قسمت کامنت ها تمامی نظرات ثبت شده زیر پست نمایش داده می شود. حال انگشت خود را برای چند ثانیه روی کامنت مورد نظرتان بگذارید که کامنت انتخاب شود. گزینه هایی برای شما در بالای صفحه نمایش داده می شود.

 چگونه با پین کردن کامنت ها به کسب و کارمان کمک کنیم؟

روی آیکون نمایش داده شده در تصویر فوق کلیک کنید که پیام مورد نظرتان پین شود.

5. در بین گزینه های نمایش داده شده روی آیکون سنجاق کلیک کنید که کامنت پین شود.

6. حال کامنت پین شده در بالای لیست نظرات قرار می گیرد. در کنار این کامنت علامت سنجاق به معنای پین شدن آن نشان داده می شود.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
k در اینستاگرام به چه معناست؟

 سوالات متداول را پاسخ دهید

 

چگونه با پین کردن کامنت ها به کسب و کارمان کمک کنیم؟

اگر در اینستاگرام به هر نحوی کسب درآمد دارید، از این امکان جدید این اپلیکیشن یعنی پین کردن کامنت ها برای گسترش کسب و کار خود استفاده کنید. در متن زیر 4 روش برای به کار گیری کامنت های پین شده اینستاگرام معرفی کرده ایم. این 4 روش به شرح زیر هستند:

تعریف و تمجید از محصولات را در صدر قرار دهید

اگر در بازاریابی خبره ترین فرد باشید باز این نکته را به خاطر بسپارید که تعریف یک مشتری در خصوص محصول بیشتر از تعریف شما از آن محصول تاثیر دارد. در واقع مشتریان شما تعریف مشتری های سابق را بیشتر گواه قرار می دهند.

از این رو کامنت های مثبت فالوورهای خود را در نظرات پین کنید که مورد بازدید سایر فالوورهایتان قرار گیرد. این کامنت ها اثر شگرفی در افزایش فروش محصولات شما دارند، پس آن ها را به فراموشی نسپارید!

مسئولیت پذیری را بپذیرید

در سال 2019 پس از جنبشی که بر علیه نژاد پرستی صورت گرفت بیشتر کاربران اینستاگرام از برندهای بزرگ توقع حمایت از جنبش اجتماعی اینستاگرامی Black Live Matter را داشتند. همین مطالبه دسته جمعی موجب شد که بیشتر سازندگان محتوا، تاثیرگذاران صنایع مختلف از قبیل کوتن و کرل میکس و برندها بیانیه‌ هایی را در این خصوص منتشر کنند.

نکته مهمی که تجارت ها گسترده برای جذب نظر عوام رعایت می کردند، پین کردن سوالات آن ها در خصوص این جنبش و پاسخگویی به آن بود. این عمل نشان می دهد که شما از پاسخگویی نمی ترسید. پس به جای حذف یا پاسخ ندادن به چنین سوالاتی، همراه با جامعه و مردم باشید و از این طریق اعتماد آن‌ ها را به تجارت و کسب و کار خود افزایش دهید.

به خصوص اگر شما بلاگر یا اینفلوئنسر هستید، از کامنت های پین شده اینستاگرام جهت افزایش محبوبیت خود کمک بگیرید.

سوالات متداول را پاسخ دهید

برای جلوگیری از شایع سازی و گسترش اطلاعات غلط سوالات متداول را پین کنید و به آن پاسخی صریح دهید. به عنوان مثال اگر محصول جدید را تولید کرده اید، سوالاتی که در خصوص ویژگی ها و مشخصات آن می شود را پین کنید و به آن ها پاسخ دهید. با این کار هم خود را از پاسخ دادن چند باره به یک سوال تکراری معاف می کنید هم باعث دیده شدن بیشتر آن می شوید.

مشوق مکالمه باشید

کامنت های اینستاگرام بهترین بستر را برای مکالمه و رشد جامعه دارند. پین کردن کامنت حاشیه ساز و مکالمه برانگیز می تواند منجر به ایجاد مکالمه بین مخاطبان شما شود. مکالمه مخاطبان و فالوورها به معنای افزایش تعامل است. 

با افزایش تعامل به رشد پیج خود و افزایش احتمال قرار گیری پست‌ هایتان در اکسپلور اینستاگرام کمک خواهید کرد. همچنین با پین کردن کامنت ها علاوه بر ایجاد تعامل خود با مخاطبانتان بین آن ها نیز درگیری و تعامل ایجاد می کنید.

کلام آخر

کامنت های پین شده اینستاگرام از جمله ویژگی های جدید این برنامه است که موجب رونق گرفتن بیشتر کسب و کارهای اینستاگرامی می شود. از این رو در این متن نحوه پین کردن کامنت ها و استفاده از آن برای کسب و کارها پرداختیم.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه