از کجا بفهمیم از کلوز فرند حذف شدیم؟

امروز می خواهیم در مورد قابلیت کلوز فرند صحبت کنیم که یکی از جدید ترین آپشن های اینستاگرام است. این قابلیت بسیار جالب است و کاربران دائمی برنامه اینستاگرام خیلی به آن علاقه دارند. پیشنهاد می کنیم که شما هم تا پایان با ما در فالوباما همراه باشید تا با این آپشن کاربردی اینستاگرام بیشتر آشنا شوید و بتوانید به بهترین نحو ممکن از آن استفاده کنید.
کلوز فرند در واقع یک نوع لیست است که معمولاً کاربران اینستا دوستان صمیمی و نزدیک خود را به آن اد می کنند. این آپشن به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید هر کسی را که می خواهید به این لیست اضافه کنید و از آن حذف کنید. شما این اجازه را دارید که برنامه اینستا خود را به نحوی تنظیم کنید که پست ها و استوری های شما فقط برای کسانی نمایش داده شود که جزء این لیست قرار دارند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
حل مشکل نصفه باز شدن ربات اینستا من ربات نیستم

از کجا بفهمیم از کلوز فرند حذف شدیم؟

چگونه بفهمیم کسی در کلوزفرند استوری گذاشته؟

جالب است بدانید که فالوور های شما، با بررسی استوری هایتان می توانند به موقعیت خودشان پی ببرند. به عبارت بهتر وقتی که استوری می گذارید و برای اعضای لیست کلوز فرند خود ارسال می کنید یک نوار در اطراف استوری شما نمایش داده می شود که اگر رنگ این نوار برای افرادی که استوری شما را می بینند، به رنگ سبز باشد آن ها متوجه می شوند که در کلوز فرند شما قرار دارند و این در حالی است که قرمز بودن این نوار، به آن ها خبر می دهد که از کلوز فرند شما حذف شده اند.

 

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه اکسپلور اینستاگرام را تغییر دهیم


وقتی یکی از دوستانتان، شما را به لیست کلوز فرند خود اضافه می کند و برای اعضای این لیست استوری می گذارد استوری اش برای شما نشان داده می شود و اگر تمایل داشته باشید می توانید آن را ببینید.

آیا می شود فهمید که کسی ما را از کلوز فرند حذف کرده؟

این که چگونه بفهمیم کسی ما را از کلوز فرند خود حذف کرده؟ یکی از مهم ترین سؤال هایی است که برای کاربران برنامه اینستا، به وجود می آید و ما در قسمت های قبلی سعی کردیم به طور کامل به این سؤال پاسخ بدهیم. اما به کاربرانی که دوست دارند بیشتر با برنامه اینستا آشنا شوند پیشنهاد می کنیم که به سایت فالوباما مراجعه کنند و بسته های آموزشی که جهت معرفی قابلیت های جدید برنامه اینستا تهیه شده است را خریداری کنند.

نوشتن دیدگاه