چگونه از گوگل فالوور بگیریم

فالوور در اینستاگرام حکم هوا برای زیستن بشریت را دارد. بدون فالوور فعالیت در اینستاگرام معنایی پیدا نمی کند. درست است که اینستاگرام موثرترین رسانه اجتماعی برای بازاریابی به شمار می آید، ولی برای بهره بردن از مزایای آن در ابتدا باید فالوور جذب کرد. راهکارهای بسیاری برای جذب فالوور وجود دارد که برخی از این راهکارها هزینه بر و برخی دیگر به زمانی طولانی نیاز دارند. با همه این اوصاف اگر در اینستاگرام فعالیت و کسب درآمد دارید، هیچ نگران نباشد که در این متن قصد داریم به توضیح یکی از بهترین راه های افزایش فالوور بپردازیم. با این راه می توانید به راحتی از گوگل فالوور بگیرید و به کسب و کارتان رونق دهید. برای آشنایی با نحوه جذب فالوور از طریق گوگل از شما دعوت می کنیم که تا پایان این متن ما را همراهی نمایید.

چگونه از گوگل فالوور بگیریم

گرفتن فالوور از گوگل با استفاده از ترندهای روز

موتور جستجوی گوگل هوشمندترین موتور جستجویی در بین تمامی برنامه ها است، به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم که از موتور هوشمند گوگل برای جذب فالوور کمک بگیرید؟ اما چگونه چنین چیزی امکان پذیر است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال ترفندهای زیر را مطالعه کنید.

  • استفاده از سایت‌های شیپور و دیوار: یکی از بهترین ترفندهای افزایش فالوور پیج های کاری و فروش اینستاگرام استفاده از اپلیکیشن های دیوار و شیپور است. دیوار و شیپور از جمله پربازدیدترین برنامه های ایرانی هستند که با افزایش قیمت محصولات پیش از قبل مورد استفاده مردم قرار می گیرند، برای این که از گوگل فالوور بگیرید محصولات ارائه شده در پیج کاری خود را در دیوار و شیپور نیز قرار دهید.شما می توانید تصاویر محصولتان را با رعایت قوانین این دو برنامه آپلود کنید و توضیحاتی را در خصوص آن بنویسید، در نهایت نیز از مشتری دعوت کنید که برای مشاهده محصولات بیشتر به پیج کاری شما در اینستاگرام سر بزند. علاوه بر دو برنامه دیوار و شیپور اپلیکیشن های دیگری نیز وجود دارند که به شما در افزایش فالوور و فروش محصولات کمک می کنند.

این اپلیکیشن ها به شرح زیر هستند:

  • با سلام
  •  کمدا
  •  غرفه من
  •  بانی مد
  • سنجاق

البته باید بدانید که متناسب با محیط کاری خود در این اپلیکیشن ها تبلیغات انجام دهید و به فالوور خود اضافه کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه از گوگل فالوور بگیریم

گرفتن فالوور از گوگل با استفاده از ترندهای روز

  • استفاد از سایت های یوتیوب و آپارات: یکی دیگر از ترندترین راه هایی که به افزایش فالوور منجر می شود، فعالیت در یوتیوب، آپارات، توییتر و ... است. شما می توانید با فعالیت در این برنامه ها کاربران و مخاطبان آن ها را به سمت اینستاگرام خود جذب کنید. علاوه بر این فعالیت در یوتیوب نیز یکی از پردرآمدترین کارها در سطح جهان به شمار می آید. با توجه به زمینه فعالیت خود ویدئویی را بسازید و در یوتیوب یا آپارت یا ... آپلود کنید و در تمامی ویدئوهای خود از مخاطبانتان بخواهید که پیج اینستاگرامتان را نیز فالوو کنند. این نکته را به خاطر داشته باشید که تمامی افراد برای جستجوی مطلبی اول به سراغ گوگل می آیند. موتور هوشمند گوگل نیز در قسمت ویدئوها تمامی ویدئوهای مرتبط موجود در سایت‌های مختلف اعم از آپارات و یوتیوب را نشان می دهد، به این طریق شما می توانید با استفاده از گوگل فالوور جذب کنید.
  • ساخت و فعالیت در وبلاگ و سایت ها: این روش نسبت به روش های بالا کمی زمان بر محسوب می شود ولی 100 درصد تضمینی است. در این روش باید وبلاگ یا سایتی مرتبط با زمینه فعالیت خود بسازید، پس از مدتی فعالیت وبلاگ یا سایت شما در صدر نتایج گوگل قرار می گیرد. از این طریق تعداد فالوورهای پیج اینستاگرامتان نیز افزایش پیدا می کند.
  • فعالیت در نی نی سایت: نی نی سایت از جمله سایت های پربازدید در گوگل است که افراد در خصوص مسائل مختلف در آن به تبادل نظر می پردازند. برای استفاده از این سایت تنها کافی است که عضو نی نی سایت شوید، سپس در بحث های مرتبط با زمینه فعالیت خود شرکت کرده و پیج اینستاگرامی تان را به آن ها معرفی کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
اندازه و ابعاد عکس در اینستاگرام به چه صورت است؟

گرفتن فالوور از گوگل با استفاده از ترندهای روز

گرفتن فالوور از گوگل

همیشه برای افزایش فالوور نیاز به پرداخت هزینه های هنگفت یا انتظارهای طولانی مدت نیست. در این متن سعی کردیم راه های گرفتن فالوور در گوگل را برای شما شرح دهیم. در واقع گرفتن فالوو  از گوگل یکی از سریع ترین و ارزان ترین راه های افرایش فالوور است که به کمک ترفندهای مطرح شده به راحتی از گوگل فالوور جذب خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان فالو با ما در ارتباط باشید. علاوه بر این شما می توانید با خرید پکیج های خرید فالوور اینستاگرام فالو با ما فالوور های واقعی و معتبری را به پیج خود اضافه کنید و فالور های خود را افزایش دهید.
 
 
 

نوشتن دیدگاه