خرید لایک برای چند پست همزمان

بالا رفتن تعداد لایک و ویو در پست های اینستاگرامی که محتوای ویدئویی دارند برای مخاطبین و صاحبان مشاغل و کسب و کار ها بسیار اهمیت دارد. بسیاری از پیج ها حتی با داشتن تعداد بالایی از فالوور، لایک و کامت کمی را دریافت می کنند. امروزه می توان از برخی مجموعه ها لایک خرید. به این صورت که با سفارش تعداد لایک بعد از آپلود شدن پست دیگر نگرانی بابت این پست نداشته باشید چرا که تعداد لایک ها با یک روند مشخص بالاتر می رود. در خرید لایک برای پست های اینستاگرامی باید در نظر داشته باشید که برخی از لایک ها به اصطلاح لایک فیک تلقی می شوند و با الگوریتم های اینستاگرام در تناقض هستند. تامین لایک برای چند پست به صورت همزمان باید توسط یک مجموعه حرفه ای انجام شود. خرید لایک برای پست ها اغلب به صورت هوشمند صورت می گیرد. تعداد لایک ها با توجه به بسته های خریداری شده توسط مشتریان متفاوت است.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چرا بعضی از پست ها در اینستاگرام پاک می شوند؟

 خرید لایک برای چند پست همزمان

مزایای خرید لایک و ویو هوشمند و همزمان دسته جمعی

لایک و ویو هوشمند می تواند تاثیر بسزایی در دیده شدن پیج شما داشته باشد. مخاطبینی که به پیج شما مراجعه می کنند به تعداد فالوور ها و میزان لایک و کامنت شما توجه می کنند. بالا رفتن تعداد لایک و ویو باعث می شود که محتوای پیج در اکسپلور نمایش داده شود.
در روش های قدیمی تر برای خرید لایک و ویو بعد از آپلود پست، امکان خرید لایک و ویو از برخی مجموعه ها وجود داشت اما این موضوع ممکن بود با اندکی تاخیر اتفاق می افتاد و یا لایک و ویوها و نحوه بالا رفتن آن ها با قوانین اینستاگرام در تضاد بود.
سیستم های هوشمند لایک و ویو بعد از آپلود شدن پست به طور هوشمند آن را شناسایی می کنند و با توجه به خرید بسته مورد نظر تعداد لایک ها را بالا میبرند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
اینستاگرام فارسی

خرید لایک برای چند پست همزمان

خرید لایک و ویو هوشمند و همزمان دسته جمعی از فالو باما

مجموعه فالو باما از معتبرترین مجموعه های فروش بسته های لایک و ویو هوشمند و همزمان دسته جمعی در اینستاگرام محسوب می شود. بسته های لایک و ویو هوشمند برای چندین پست همزمان و حتی پست های بعدی قابل خریداری است. با خرید هوشمند لایک و کامنت بدون مراجعه به سایت برای هر بار ، پست های شما بعد از آپلود، شناسایی و لایک می شوند. امکان اطلاع رسانی بعد از آپلود هر پست نیز برای مشتریان وجود دارد. با خرید بسته های لایک و ویو از مجموعه فالو باما در هر زمانی از شبانه روز و حتی روز های تعطیل نیز بعد از بارگذاری پست، لایک و ویو پیج شما بالا می رود.

نوشتن دیدگاه